MikeyMike Beta Ark Lc

heey subframe ziet er goed uit
hilcoating is idd heel snel (toen ik daar wat ging laten stralen kon ik het na eer uurtje weer ophalen.)
laterz DJ
 
ik heb momenteel wat slecht nieuws, m'n subframpje is dus niet goed gelast.
Dus ik kan alles weer schoon gaan slijpen en opnieuw "goed" laten lassen (je had gelijk baeroxx) en dan mag hij weer terug naar de coater.

maar ik heb ondertussen weer wat boutjes laten verchroomen, die krijg ik vanavond weer terug. (zoals de 3 bouten voor m'n voorschijf, en de bouten voor m'n remklauwen te monteren op het blok en voorvork)

dus binnenkort weer een paar foto's
 
maten niet goed ? dan is het vervelend... als je het enkel doet om het niet erg netjes gelast is (wat jij zelf vind, maar verder nooit iemand zal zien !!) vind ik het totale onzin....
 
zeer netjes gedaan , je subframe zag er toch wel stevig uit , is ie gaan scheuren bij de lasnaad ? heel erg mooi project suc6 met je ark !!
 
geen leven,

Wat was er niet geod aan je subframe dan ?

Edit hoezo niet goed gelast ?


maten niet goed ? dan is het vervelend... als je het enkel doet om het niet erg netjes gelast is (wat jij zelf vind, maar verder nooit iemand zal zien !!) vind ik het totale onzin....

hij is nu 2 delig :(
de las is gewoon los gelaten, dus ik kan weer opnieuw beginnen.
maar ik zat net ook te kijken naar de kiesler verlenging op een orgineel subframe, wat vinden jullie daarvan?
 
Last edited:
Update

Update 24 feb 07

Ik heb even het subframe gemonteerd, dit was nog een hele klus om het zo goed mogelijk te monteren. Maar na een tijdje beunen zit het er onder :)

DSCF2370.JPG


DSCF2373.JPG


DSCF2377.JPG


DSCF2378.JPG


DSCF2382.JPG


DSCF2383.JPG


DSCF2376.JPG


DSCF2372.JPG


DSCF2380.JPG


DSCF2374.JPG


Ik moet nog even andere bouten halen voor het subframe.



tot de volgende update en

Bedankt voor jullie reacties!

mvg MikeyMike
 
Last edited:
Back
Top