MikeyMike Beta Ark Lc

Zo, na een lange tijd de Beta maar weer van de muurbeugel gehaald en staat weer met beide wielen op de grond :)

Ik heb gisteren even de Polini Torsen WD gemonteerd:
IMG_0659.jpg


Nu ben ik bezig met het pas maken van de C21 ophanging aangezien de ophangpunten voor een big bore evo uitlaat bedoeld zijn, maar de C21 ophanging ga ik wel pas krijgen met wat las en slijp kunsten :)

Ook heb ik gisteren mijn stuurkap bewerkt zodat de rempotjes goed te zien zijn, zal hem vanavond even een beetje afwerken en even een foto van schieten.

@Huugoo
Ik wilde eerst mijn snelle spullen de deur uit doen en een snor-frame regelen en hem als snorscooter gaan gebruiken :D maar iedereen gaf veel te weinig geld voor de onderdelen, ook zijn vrienden van mij weer begonnen met leuke dingen te bouwen voor sprints en was voor mij ook wel een motivatie. Waarschijnlijk zal ik de Beta wel eens mee nemen naar een race/sprint maar dan alleen om hem als show object bij de sprinters van vrienden neer te zetten.

Groetjes,

Mike

Een tip voor het pasmaken.

Als je 2 busjes maakt kan je je ophanging gewoon op dezelfde plek erbij schroeven. Dan staat die iets meer naar buiten, maar past het eigenlijk altijd.
 
@MSSH
Daar had ik ook al aan zitten denken maar dan zie je wel minder van die Polini beugel, dus we hebben de zaag en het lasapparaat er bij gepakt en het beugeltje aangepast.
Nu moet ik hem alleen nog even afwerken en coaten :)

rsz_1beugeltje.jpg


En zo komt het dan ongeveer te hangen:
rsz_beugeltjeuitlaat.jpg


@coladrinker0109 & Red Devil #1 THX!

@rally38, website is http://www.brandsma.net/
 
Update Nurburgring Scooter Attack weekend 2011

Hoi!

Even een kleine update, eindelijk heeft de beta ook echt de eerste km's gemaakt en perfect doorstaan en dat dan ook metteen op de Nurburgring! :D

Even een paar kleine foto's van hoe het beestje er de laatste tijd bij staat:

Scooters in pitbox 16 @Nurburgring:
13.jpg


16.jpg


Paar losse pic's voor en in de pitbox:

74.jpg


IMG_1704.jpg


53.jpg


IMG_1762.jpg


Nu kan ik weer rustig verder gaan aan de laatste kleine klusjes, maar na al die rondjes loopt hij nog perfect... dus wie weet misschien tot een volgende meeting/sprint

groetjes,

Mike
 
Back
Top