MikeyMike Beta Ark Lc

heeel erg netje,s

super mooi dat alles zo netje,s hoor.

greets

ps: mischien had het mooier en vetter geweest om je kappen wat meer custom te maken?
 
heeel erg netje,s

super mooi dat alles zo netje,s hoor.

greets

ps: mischien had het mooier en vetter geweest om je kappen wat meer custom te maken?

Eerlijk gezegt zijn dit mijn oude kappen, ik heb ondertussen een extra kappensetje gescoort die ik nog wil bewerken, maar niet te extreem.
De kleuren combo zal niet veranderen, alleen zal de voorkap iets lichter rood worden zoals de kleur van de remklauwen en het andere blok.

Ook heb ik nog een paar andere leuke ideeen, maar die hou ik nog voor me zelf :)


@VIPER POWER, de kleuren combo blijft rood/metallic zilver

@KevinP, Thx :)

@WESLEY!, of mierenneukerij?
 
Ziet er nice uit,
die bekleder van je heeft wel een foutje gemaakt aan de voorkant zo te zien.

Maar alsnog een vette scooter 8)
 
Update 10 juni 2008.

Hallo allemaal!
Het heeft weer even geduurd maar nu weer even een update.

Ik heb in de tussentijd wat onderdelen voor het blokkie kunnen verzamelen.
Het volgende is aangeschaft:
- Malossi Gele rotor (met eprom)
- 28mm Mikuni flakschuif carb
- Polini Overrange poulies + snaar
- Malossi 13/44 vertanding en Nardo vertandings deksel

Het komt er dus op neer dat ik alleen nog een uitlaat en een koppeling nodig heb en dan kan die gestart worden :)


poulies en 13-44 vert.jpg


nardodeksel.jpg


overrange.jpg


malossirotor.jpg


28mmmikuni.jpg



blokje is echt wel geil hoor

polini poulies schijnen beter te zijn, ook en aardig prijskaartje
phantom is ook mooi geworde

suc6 verder

Polini poulies :)
 
strakke beta man
polini poulies zijn de bom, ga je hier volgend jaar sbo mee rijden ?

suc6 ermee

eerlijk gezegd ben ik niet van plan SBO te gaan rijden, daar heb ik niet genoeg tijd voor. Misschien dat ik hem een keer meeneem naar een meeting ofzo, de rest van de tijd zal hij waarschijnlijk een stukje decoratie zijn in mijn huiskamer :)

mvg, Mike
 
eerlijk gezegd ben ik niet van plan SBO te gaan rijden, daar heb ik niet genoeg tijd voor. Misschien dat ik hem een keer meeneem naar een meeting ofzo, de rest van de tijd zal hij waarschijnlijk een stukje decoratie zijn in mijn huiskamer :)

mvg, Mike

ik ken wel goedkopere manieren om je huis te decoreren hoor :D

Zonde van je geld anders wel erg netjes ;)
 
Mike jonge :p Nooit geweten dat jij hier ook je scoot had staan. Weetje nog wie ik ben :p Dat kleine ventje die altijd bij sc kwam. Je weet wel met die aerox met die athena..

Maar goed jorrit zei al dat je je blok rood had gecoat, altijd al willen zien hoe het eruit zag :) Maar goed check ook eens mijn project hij is echt super erg veranderd.

Je hebt echt een super dikke ark!

Mzzl
 
Mike jonge Nooit geweten dat jij hier ook je scoot had staan. Weetje nog wie ik ben Dat kleine ventje die altijd bij sc kwam. Je weet wel met die aerox met die athena..

Maar goed jorrit zei al dat je je blok rood had gecoat, altijd al willen zien hoe het eruit zag Maar goed check ook eens mijn project hij is echt super erg veranderd.

Je hebt echt een super dikke ark!

Mzzl

Ik heb je topic ook al even bekeken en je heb zo te zien de laatste tijd veel aan je scooter gedaan. 15.1pk met std ontsteking vindt ik niet slecht, toen ik met mijn beta op de straat rijde had ik ook evo met std ontsteking en was goed te doen. Alleen ging bij mij nogal vaak de cdi/bobine en ontsteking kapot, na 3 ontstekingen en bobines (per keer 150,- euros) gaf ik het op en heb toen maar een gele rotor gekocht :)


ik heb zelf ook een ark maar deze is zeeeeeeer netjes :O maar dat coaten en laten spuiten enzo kost dat niet duur

een vriend van mij is coater :), maar het kost me als nog veel geld aangezien veel van de gecoate spullen afplak werk en voorbereiding nodig hebben (zoals carters). Maar het wordt wel altijd perfect gedaan omdat die gozer daar al een paar jaar full-time straler en coater is.

maar nu is alles zo'n beetje gecoat, maar nu moeten m'n kappen nog gespoten worden. Maar daar moet ik nog even een adresje voor zoeken.
 
mooi ding

hoe heb je die halogeen lampen er in gezet ik heb ook een beta heb jij meschien nog foto's van hoe je dat gedaan heb;)
 
Even boodschappen gedaan:

- Malossi Delta Clutch
- Malossi koppelingshuis
- Malossi rode drukveer
- rotor trekker
- ngk bougie kabel en dop
- str8 schakelaar (voor waterpomp)

S5031021.JPG



en nog even het totaal plaatje, nu kan het dicht tot na de 1ste run :)
S5031026.JPG


@R.D.Muizer
Ik heb gewoon zo'n koplamp met hallogeen van een aerox gepakt, daar zitten de hallogeenlampjes met een soort van houders in de koplamp zelf gemonteerd. Die heb ik dus gewoon met lamp aan de binnekant van mij voorkap gekit.

@Zipwin
Bedankt!! ik zal doorgaan met de zelfde preciesie :)


groeten mike
 
Update 15 september 2008,

Hoi, even een teken van leven.
Ik leef nog steeds en beetje bij beetje maakt de beta vooruitgang.

Onder tussen heb ik een paar onderdelen gescoort bij onze mede tuners :)
Van BojT heb ik een 22cm Braking schijf en een Magura schijf over genomen.
De 22cm schijf had ik even op mijn achter velg geschroeft en stond wel ontzettend wijs maar was moeilijk te realiseren en heb hem toch maar op de phantom van mijn vriendin geschroeft :)
22cmbraking.JPG


Hieronder de magura op mijn achtervelg
Magura%20en%20ssp.JPG


Ook ben ik opzoek gegaan naar een omgelast beta subframe, de mijne is helaas gesneuveld omdat hij erg slecht gelast was. Dus heb ik met Edslet een deal gesloten (top geregeld Edslet!)

Het subframe kwam uiteraard zwart binnen, maar toch even passen of het allemaal goed is.
subframezwart.JPG


Aangezien zwart niet bij de kleuren combo past moest hij uiteraard langs de coater ;-)
subedslet.JPG


Hier ligt hij naast mijn orginele subje
subensub.JPG


En nog een paar plaatjes om het af te leren :)
blokkie.JPG


versss.JPG


Totaal.JPG


Bedankt voor jullie reacties!

mvg MikeyMike
 
Back
Top