Dave's Beta

Martijn;
Sorry maat, ik kan er echt niet bij zijn. Tis voor mij 2u. reizen en dan kom ik alleen
maar kijken8P. Maar warschijnlijk trap ik die S6 wel naar Twins en laat ik die daar mooi Tunen.

Mart_slider;
Thnx, kan kloppen. Reed er eerder nog wel eens mee naar school. Gaat nu niet meer gebeuren.
 
Je maakt er nu al een best project van :p.. je kan het idd net zo goed wat sneller laten lopen :D! verder erg vers blok! lekker schoon, hou ik van
 
UPDATE 08/07


Ben ik weer met een kleine update. De C16 is ondertussen alweer de deur uit, dit geldt ook de Dr70Rpm.
Want deze heeft plaats moeten maken voor een Stage6 Racing. Verder niet echt druk geweest met de scooter.
Wel nog wat geprobeerd te maken van karton.
Heb hier ook nog wel een foto van. Maar deze laat ik toch maar niet zien. Want het ontwerp pakte niet heel goed uit.


Foto van de S6 Racing

240yexk.jpg



Ook even een foto van de carb. Even de vlotterbak gepolijst:D.


59xx5z.jpg


Oi,
 
Nastada;

Ik wil proberen om er een C21 op af te stellen. Dit moet goed te doen zijn denks:)..

Dennis;

Jaa.. Dijkman was ook relatief goedkoop, en leverde snel!
 
Nastada;

Ik wil proberen om er een C21 op af te stellen. Dit moet goed te doen zijn denks:)..

Dennis;

Jaa.. Dijkman was ook relatief goedkoop, en leverde snel!

Ik heb wel eens een C20 geprobeert op een S6R, maar die was duidelijk te hoogtoerig.
 
Klopt, vriend van mij reed ook met c21. Let wel op dat je dan je cilinder op z'n minst moet laten tunen... anders is het wel overkill;) Maar een c21 moet zeker lukken, 20 pk+ is idd al een keer gehad met een s6 racing door xsh... vriend van mij heeft toevallig die cilinder nog liggen;)
 
een stage6 racing max tuned heeft bij DDL tuning in klaaswaal dagt ook met c21 een scoter van 22.3 neer gezet.

maar ff OT nete scooter man :) ga zow door ziet er goed uit ;)
 
Echt een heel net ding man:)

Komt er nog een andere remschijf op of niet?:p Vind die er nu op zit een beetje te klein vergeleken de maat van de velg:D
 
Dus de C21 is zoals ik al dacht gewoon goed te doen. Had idd een Xsh rox gezien die 21,3 Pk haalde.
Maar ik weet niet of dit dan de S6R Modular was?!

Ik ga iniedergeval proberen hier zoveel mogelijk uit te persen:).
Voor de rest bedankt!

Oscar;
Ja er komt nog een andere schijf. Dan gaat de kleine stage6 gewoon naar de achterkant :)!
 
Back
Top