Dave's Beta

Ja ik ben zelf ook wel benieuwd naar wat ik uit die RPM kan halen. Maar ben alleen
bang dat die 24 te hoog gegrepen is voor deze cilinder.

Echter trekt deS6 Racing me wel verschrikkelijk aan, maar kan idd wat aan de overdreven kant zijn:p.

Dennis;
Een lekker sprint blokje gaat er niet inzitten maar wel gewoon iets voor op straat of mayb de Racing.
 
24mm zal het wel goed doen hoor;)

Ik snap alleen echt niet dat je zo'n epc stuurtje erop gaat zetten, dat stuurt echt voor geen meter:X

Maarja, ding is verder wel echt onwijs netjes!:W
 
Waarom zou je direct stage 6 racing rijden dan? Je kan toch ook een klein stapje nemen? Roze top, of juist een stage 6 pro? Die reed bij mij AB-NOR-MAAL op straat inc. met een 24mm en een c20... dus met een c16 zal dat zeker ook wel blazen!
 
Omdat een racing warschijnlijk ook flink zal knallen. Maar zal eerst wel eens kijken wat ik uit die RPM kan halen. Mischien een optie om 'm nog Twins te laten tunen*D.
 
Omdat een racing warschijnlijk ook flink zal knallen. Maar zal eerst wel eens kijken wat ik uit die RPM kan halen. Mischien een optie om 'm nog Twins te laten tunen*D.

Zal zeker knallen, maar DR Twins en een racing schelen heel wat hoor, ik geef maar aan dat je er ook tussenin kan gaan zitten
 
Hey Dave,

Nog steeds lekker bezig zie ik. Ziet er allemaal nog steeds erg goed uit!
Ga zo door jongen, succes!

Gr,

Jordy
 
Rensdejong;
Leuk filmpje en klinkt ook leuk ! En zoals Dennis zegt 'ik heb de 24 hier liggen, dus waarom die niet testen toch?!' En anders.. zien we wel weer verder :)
 
Je hebt gelijk hoor ik zal het zelf ook gewoon proberen.
maar voor gewoon woon/werk gebruik vond ik die 21mm al wel genoeg verbruiken;)
 
UPDATE 25/06


Na wat tijd gebrek, toch de handen maar weer uit de mouwen gestoken.
Ben weer met een paar dingen aan de slag gegaan. Waaronder het blok, remmerij en het stuur gedeelte.

- Remmerij is opnieuw gespoten
- Rempotten opnieuw gestraald
- Carter opnieuw gestraald

Het oude stuur is ondertussen alweer weg. En heb ook de Dr70RPM verkocht. Waarom?
Heb toch de drang naar iets snellers. Dus gaat de keuze uit naar een Stage6 Racing.

Ook nog Hengelo bezocht. Was een leuk dagje alleen jammer van de stort bui rond 15.00;(.

Foto van het carter.


mm6byc.jpg


1juvj7.jpg


Inlaat​


akjzv5.jpg


Oi,
 
Last edited:
Woww dave ik wist niet dat je de hele scooter uit elkaar had gehaald, ziet er echt allemaal heeeeel vers uit.

Hopen dat die rpm snel verkocht is dan kun je mooi bij mij een nieuwe racing kopen:)
 
Back
Top