Dave's Beta

Oke.
En het is idd een rare vraag maar stel hem toch.
Stel dat ik met die S6 Racing TwinsTuned een Sbo dagje mee rijd. Denken jullie dan dat ik echt slecht mee kom!
 
Oke.
En het is idd een rare vraag maar stel hem toch.
Stel dat ik met die S6 Racing TwinsTuned een Sbo dagje mee rijd. Denken jullie dan dat ik echt slecht mee kom!

Ligt er een beetje aan hoeveel vermogen dat je uit de cilinder haalt (niet dat dat alles zegt) en hoeveel je scooter gaat wegen. Tevens ligt het er natuurlijk ook aan in welke klasse je gaat rijden, in de standaard klasse liggen de tijden door het gewicht natuurlijk stukken hoger dan in bijv de scooter 70 klasse.
 
Ligt er maar net aan hoeveel vermogen je ermee scoort, het is namelijk geen slechte cilinder (max tuned is er al 21,3 mee gehaald namelijk)
 
Thijs;
Dat klopt. Er moet idd met veel dingen rekening worden gehouden. We gaan het zien

Dharion;
Het is helemaal geen slechte cilinder.. Er is zelfs al boven de 21,3 pk mee gehaald.
 
Hahah.. zeker heeft Patrick z'n mondje open getrokken :p! Hij had het erover dat
jij had gezegd dat jij een sprintje met 'm ging doen. Toen zij ik dat ook voor de gein haha
!
 
UPDATE 21 / 08 / 09




Het is alweer een poosje geleden. Heb eerlijk gezegd ook niet veel tijd aan de scooter besteed.
Ben namelijk net terug van 3 weken vakantie, en had een x wat geld besteed aan een nieuwe lens voor me camera!
Dus spul voor de scooter zat er niet echt in, op wat kleine dinge na.

Wat ik motorisch nog mis is;
- Yasuni C21 Black
- Twins Binnenrotor (&Twins Inlaat)
- Twins Tuning; Cilinder, Carter.

Zo heb ik een vario en een wingbell aangeschaft! Verder ben al een heel poos aan het prakiseren over een monoveer systeem.
Dus na zo'n 6maand ongeveer wil ik er dan eindelijk een beetje mee gaan beginnen.
Ik moet nog wel even kijken hoe het precies gaat worden.. als veer wil ik m'n Fournales gebruiken,
maar over het veersysteem praten we wel verder als deze in de maak is!8)
Ook de carterkap nog ff goed gepolijst.


Hier wat foto's van de gekochte onderdelen.


Mhr 08 vario, Ventilvar, Overrange, Wingbell

r5ed.jpg


2hncbif.jpg


20rldag.jpg


2yn5es2.jpg


Jullie zullen onderhand wel denken van, 'wat een bagger updates, alleen maar onderdelen'.
Ik zal proberen de volgende keren met wat betere updates te komen.:7





Omdat ik dus echt aan de slag wou met de monoveer moest ik dus de juiste afmetingen hebben met
hoe hoog de scooter komt. Dus gisteren verse lagers in de blokophaning geplaatst en daarna de busjes
voor m'n subframe ff netjes opmaat gemaakt. Na wat prutsen zat het blok er alweer onder, velgje erop gegooid
en Hij stond weer.

Een Foto van hoe hij er op het moment bij staat.


339hjr6.jpg
 
Last edited:
Ik vind het juist zo mooi als het achter zo leeg is! maar de Fournales zo is ook zeker niet mis.
Kijk nog wel even wat ik hiermee doe.
 
Back
Top