MikeyMike Beta Ark Lc

Ding is echt onwijs mooi Alleen waar is het m-stuur gebleven?


Thx!, Ik ben van plan om met een orgineel stuur en stuurkap te gaan rijden in combinatie met een mooi Koso dashboard in plaats van de orginele teller unit. Het stuurkapje zal ik een stuk openwerken zodat de (rode)rempompen nog goed zichtbaar zullen zijn.

Groeten Mike
 
hey man ziet er supper uit dat blok en zo vaar van dat supframe
wel jammer hat je moetjes laaten tigge dan was hetw el mooi maar heb je dat ander supframe over neiuwe gemaakt want die zier er wel super uit.


Dit is het geworden, vindt het best netjes :) alleen de lasnaden zijn niet super mooi (vindt ik) maar dan had ik meer tijd in het afwerken moeten steken.

en ga je je kappen nog verandere ?

najah zie snel ander foto's denk.

nlater louie
 
Project gaat verder!

Nu staat de Beta ook rij klaar bij Scootercare aan een meurbeugel.
Zo ziet hij er momenteel uit:

Beta1.jpg


Beta2.jpg


Beta3.jpg


Beta4.jpg


Beta5.jpg


Beta6.jpg


De planning voor de komende weken:
- Stuurkap bewerken zodat de rempotjes zichtbaar zijn
- Yasuni C21 ophanging pasmaken op de Polini Torsen WD en laten coaten(voorbeeld:)
c41be00aa4004c27.jpg

- Opengewerkt waterpompdesksel + zilver coaten
- Voorrem op druk zetten
- Underseat afmaken (plamuren, schuren en spuiten)

De Beta heeft ook enige tijd geleden op de testbank gestaan en kwam slechts 17pk uit met veel gepruts met de carb. Binnenkort dus weer even verder met afstellen.

Groetjes,

Tot de volgende update!
Bedankt voor jullie reacties!

mvg MikeyMike

EDIT: 1ste post even wat overbodige foto's verwijderd en wat tekst aangepast.
Project heeft een tijd stil gelegen maar ga er nu weer mee verder!
 
Update :)

Zo, na een lange tijd de Beta maar weer van de muurbeugel gehaald en staat weer met beide wielen op de grond :)

Ik heb gisteren even de Polini Torsen WD gemonteerd:
IMG_0659.jpg


Nu ben ik bezig met het pas maken van de C21 ophanging aangezien de ophangpunten voor een big bore evo uitlaat bedoeld zijn, maar de C21 ophanging ga ik wel pas krijgen met wat las en slijp kunsten :)

Ook heb ik gisteren mijn stuurkap bewerkt zodat de rempotjes goed te zien zijn, zal hem vanavond even een beetje afwerken en even een foto van schieten.

@Huugoo
Ik wilde eerst mijn snelle spullen de deur uit doen en een snor-frame regelen en hem als snorscooter gaan gebruiken :D maar iedereen gaf veel te weinig geld voor de onderdelen, ook zijn vrienden van mij weer begonnen met leuke dingen te bouwen voor sprints en was voor mij ook wel een motivatie. Waarschijnlijk zal ik de Beta wel eens mee nemen naar een race/sprint maar dan alleen om hem als show object bij de sprinters van vrienden neer te zetten.

Groetjes,

Mike
 
@Huugoo
Ik wilde eerst mijn snelle spullen de deur uit doen en een snor-frame regelen en hem als snorscooter gaan gebruiken :D maar iedereen gaf veel te weinig geld voor de onderdelen, ook zijn vrienden van mij weer begonnen met leuke dingen te bouwen voor sprints en was voor mij ook wel een motivatie. Waarschijnlijk zal ik de Beta wel eens mee nemen naar een race/sprint maar dan alleen om hem als show object bij de sprinters van vrienden neer te zetten.

Weet ik.

Je weet toch wel wie ik ben?:p

ps. Stuur ff die filmpjes naar me toe, als je wilt:)
 
Hahaha..
Nu dat je het zegt begint er pas een lampje te branden :)
Ik zal de filmpjes vandaag even proberen te uploaden, zijn niet helemaal geweldig omdat ik gewoon op de verkeerde plek stond :( maar de kwaliteit is daar in tegen uitstekend.
 
Back
Top