Originally posted by hendrik
Die zip met 20,03 pk op testbank dat is mijn zip (70cc),dat was ook de zip die tegen de r1 reed maar toen reed anthony.
Neej was 70...Originally posted by Aerox R
ik dacht dat die 50 tegen de r1 racede, naja maakt ook niet uit, die topscore van 20,03 staat er :W
Originally posted by Boostah
Ook al was ik er niet maar ik kan uit de posts wel opmaken dat jullie niet wisten wie wie was dus volgende keer iedereen naambordje ofzo ? met bijnaam erop ?Of Forum Tshirt ?
Originally posted by hebo-aeroxje
Het geluid van die twee jah, tering, klonk egt lekker... Alleen leken me tog niet heel erg super snel, of juist wel snel, maar meer top speed, want met optrekken redden ze niet in ieder geval... Maar wel gaaf...
Dat ventje uit Weert met ze aerox met polini evo stond erg verbaasd te kijken, had 13,2 pk. Verder niets aan de cilinder gedaan, tog netjes... Reed ook nog zo'n vet oud en gaar zipje rond, dubbele trommelrem enzo... Ori koppeling, ori vario enzo, had tog nog 9.6 pk ofzow, en ook wel rap was ie...
En die kleine polini motor dan, zo'n 39cc ding.. Woeiz:W
Originally posted by JohnB
er is altijd baas boven baas
en sommige mensen beschikken over meerdere/betere tuningsmogenlijkheden testbank bv of ervaring met cilindertiming
Originally posted by dj_gek_maken
geen nrx uitlaten toelatendie zag ik te veel :'(
Originally posted by NastroAzzuro
Je bedoelt die dude met die scheven bek en dat Nardo carterdekselding? Die was sip
Originally posted by Ridderruud
Mijn scoot heeft voor vandaag nog nooit op een testbank gestaan haha.. dus.. is kwestie van gevoel ... kijk eens op insanescootertuning.tk daar kun je hem zien als project ..
Originally posted by glanerbrug
aerox rhad 9,2 met z'n scoot waar hij gewoon lekker mee over straat rijdt
Originally posted by hebo-aeroxje
Bart was erg veel aan gassen
Originally posted by Ridderruud
Mijn scoot heeft voor vandaag nog nooit op een testbank gestaan haha.. dus.. is kwestie van gevoel ... kijk eens op insanescootertuning.tk daar kun je hem zien als project ..