This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
JeffreyZwolle said:
met een beetje geluk? dus het kan goed zijn dat het een sprint competitie word zonder tijdswaarneming ? :? noujah hopen dat we dat 'beetje geluk' hebben dan...

Er wordt erg hard aan gewerkt

jerome said:
mja tuurlijk ik ga niet gelijk zot door Lint rijden , maar zou 't gewoon tof zijn als ik mijn brommer daar de koop kon stellen. Enja als er rollen staan..

btw vinny het is proximus-stunt ( blauwe stunt)

als je echt wil komen met de scooter is dit natuurlijk op eigen risico maar wij hebben voor de brommers een route uitgestippeld met uiterst weinig kans op rolletjes...
de groep die zo rijd vertrekt aan het wijnegem shoppingcenter

Ik wil me afmelden voor de sprints in de standaart scooter klasse, nummer 45. Dit komt omdat ik me scooter niet kan afmaken ivm tijdgebrek (ik heb vrc-rox al een pm gestuurd)

Ik had nog een vraagje: Een maatje van mij neemt ze scooter wel mee op de aanhangwagen, maar wat zijn nou precies de regels in belgie voor een aanhangwagen want, onze aanhanger heeft geen mistlichten en is niet geremt en niet gekeurd en heeft ook geen eigen kenteken Omdat ik hoorde dat dit in belgie verplicht is wil ik niet het risico nemen ivm dikke boetes...

hehe ik ben x optijd klaar... het is nu kwart voor 11 en ik ben klaar.. vervoer is geregeld kappe zitte er x goed op.. nu maar hopen dat alles goed gaat op de heenweg met ons kennende

Status
Not open for further replies.