Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
euh , delicate vraag zou er controle zijn in lint city
de flikken weten heel goed dat als ze een paar zwanen in Lint zette , dat de buit groot is...

jerome said:
de flikken weten heel goed dat als ze een paar zwanen in Lint zette , dat de buit groot is...

jep der zal wel controle zijn maar de slimste mannen onder ons komen toch zoizo met aanhanger of camionet

FF nog een vraagje aan de organisator: een maat van mij gaat dus ook mee as zondag maar nu is het dus van 10:00 tot 13:00 vrij sprinten hoe vroeg of hij dan ook een keer mag sprinten maar dit mag denk ik toch niet?

speedsprinter said:
er word toch niet op gecontroleerd je moest eens weten hoeveel belgen er net over de grens om hun groen voer gaan en daar word amper op gecontroleerd, je moet soms 150 beurten w8en bij de locale shops hierzo
echt een gekkenhuis

Bij ons is het ook regelmatig ne coffeeshop !!!!! Breskes groen voer !

Ik zou zeggen loop er nier met te koop, big_T

jerome said:

Als jullie zich aan de verkeerscode wat houden, en op 2 wielen en helm op, zal het geen probleem zijn. Maar er zijn altijd van die rotte appels die het verkl*ten.

Openbare weg is geen racescircuit/sprintcircuit ! Respecteer dat zeker in bebouwde kom of waar veel verkeer is en zeker bij omgeving van kinderen.

X-clusive said:
FF nog een vraagje aan de organisator: een maat van mij gaat dus ook mee as zondag maar nu is het dus van 10:00 tot 13:00 vrij sprinten hoe vroeg of hij dan ook een keer mag sprinten maar dit mag denk ik toch niet?

Iemand??

Status
Not open for further replies.
Back