This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
Joël said:
Gaat er op dezelfde weg gereden worden als op de foto??

Geen asfalt?

Kan iemand van de organisatie svp antwoord geven?

Wordt het dezelfde weg (zoals op de foto) ?

antonrox said:
Komt het formulier hier in dit topic te staan ? op de 1ste pagina ?

Formulier volgt zodra ik thuis ben vanavond , staat klaar @ laptop ! thuis 8P

VRC-ROX said:
ja dezelfde weg is daar een probleem mee soms

Het was maar een vraag.
Voor mij is een klinkerweg ongeschikt, vandaar dat ik het wilde weten. Scheelt mij weer een ritje naar België.

kan iemand ook ff zeggen als kappen verplicht zijn.. anders moet ik weer beune net zo als voor jubega(plakband)

Ferreltje said:
kan iemand ook ff zeggen als kappen verplicht zijn.. anders moet ik weer beune net zo als voor jubega(plakband)

jep scooter klasse kappen verplicht scooter special liefst ook kappen op

Joël said:
Het was maar een vraag.
Voor mij is een klinkerweg ongeschikt, vandaar dat ik het wilde weten. Scheelt mij weer een ritje naar België.

Een brommersprint organiseren op een klinkerweggetje is het zelfde als proberen te zeilen op een grasveld, of te skieen op schuurpapier. :X |(...

Gelukkig was ik toch al niet van plan te komen... Btw, wat was er met de VRC-scooters @ jubbega? liepen niet helemaal lekker... toch?

ik vond dat hij wel goed liep bij mij toch

Sander, dat zei ik ookal O wat liepen die dingen zo hard, en o zoveel peekaas :+

Mja, het zal allemaal wel.

22 Mei ben ik iig @ demodag :#

VRC-ROX said:
jep scooter klasse kappen verplicht scooter special liefst ook kappen op

Mijn kapwerk is nog niet klaar, en sommige mensen zijn gewoon dus net als ik voorloppig frameracers.

Die mogen dan toch wel rijden?

RobinV said:
Sander, dat zei ik ookal O wat liepen die dingen zo hard, en o zoveel peekaas :+

Mja, het zal allemaal wel.

22 Mei ben ik iig @ demodag :#

Veel plezier @ demodag dan

En voor de meeste scooters voldoet het klinkerweggetje voldoende , vond de baan @ jubbega er ook niet zo glad uitzien !
VRC-Scooters liepen best beide 20 pk voor 8.1 en 8.2 sec , best goed voor de eerste keer @ sprint zonder geoefend te hebben !

Het is hier in belgie al heel moeilijk om hier aan een vergunning te raken om een meeting te organiseren dus wij zijn al blij met een klinker weg.

BTW vorig jaar zijn er geen problemen mee geweest.

Nu zegt ge me kappen op die 2 weken dat er nog zijn kan ik geen kappen fixen ze :s, moet het echt op mijn scoot of niet ?
Want ik weet ni in welke klasse ik kom ze:s

Dan zal ik alvast wat lucht uit mijn schokdempers laten tenminste het is de bedoeling dat ik ook weer kom.

ps: zijn er weer even grote bekers als vorig jaar?

socketje said:
Nu zegt ge me kappen op die 2 weken dat er nog zijn kan ik geen kappen fixen ze :s, moet het echt op mijn scoot of niet ?
Want ik weet ni in welke klasse ik kom ze:s

staat in de reglementen maat ze staan al effe online mja moest het u ni lukken dan val je onder de scooter special eh zonder kappen dan maar greetz

ErwinB said:
Dan zal ik alvast wat lucht uit mijn schokdempers laten tenminste het is de bedoeling dat ik ook weer kom.

beter neem je die mee naar huis.. effe wat oefenen, en dan moet het lukken...

Neem maik maar mee... als bodyguard/partner/vechtersbaas

ErwinB said:

tuurlijk moet je terug kome! iedereen moet terug komen en liefst nog meer +ralf+

en ja de bekers zijn weer even groot! ik ben ze woensdag gaan kiezen en gaan bestellen.
benieuwd wie ze in de wacht sleept :winner:

Status
Not open for further replies.