kuit@nrg black and white

Status
Not open for further replies.

Kuit@NRG

200 pktjes
ik heb mijn scoot net voor dat ik 16 was gekocht hij was toen oranje met zwart toen spoot ik die zwarte dingen wit maar hij was toen 100% 8p orgi want me ouders vonden dat ik eerst effe orgi moets rijden maar ik vond het niks toen trok ik de proppen uit de uitlaat en het ringtje uit de vario;) dat was ook niet alles dus kocht ik :
bidalot c16 :)
dr 74cc
20,5 mikuni
evo vario
malossie delta clutch

zo stond ie er toen bij
scoot_eerst.JPG


toen verkocht ik me bida :( en ging toen onderuit dus had ik schade en toen besloot ik een project te beginnen :
alle kappen spuiten
nieuwe setup is dus geworden:
heb ik al
fietsteller altijd leuk om te zien hoe hard je rijd:P
hebo NG twins tuned blok tuned
evo vario
hebo verstelbaar
dopleras met c3 lagers
orgi membraam met polini klepjes
moet ik nog halen
een sebac achterveer
toerenteller van koso die ronde
c16 c20 of big one of dpr
21 of 22mm
en effe kijken wat voor filter ik neem:p

zo staat ie er nu bij heel zielig
scooter.JPG



blokje
blok_boven.JPG


blok.JPG



me gefreesde gaten in voorkap
kap.JPG



me kappen zijn gespoten op me zijkappen na en me velgen moeten nog gecoat worden en nog in elkaar zetten})
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ej Ronald , je kappen zijn wel mooi geworden , zal wel door mijn plamuur komen ;)

Gaat leuk worden van het voorjaar in Soest :P
 
vet zo`n zwart/witte NRG :rolleyes:

alleen wil ik wel ff de picca`s zien :'(
en beter haal je ff die Big One uit het lijstje van uitlaten :X
 
Last edited:
Marcel of jou NRG de enige zwart /witte was....of de eerste.
Je loopt elk project altijd een beetje af te zeiken.....reactie hierop doe je maar via pm.

Zijn binnenkappen zijn ook wit en de velgen ook.
 
Mja, dat is 1 van de redenen dat ik van zwart wit ben afgestapt.. Kweet nou al iets van 4 nrg;s die die kleur hebben.. Blijft gewoon brute combo en het ziet er allemaal aardig uit or! Maar waarom die blauwe lampjes? ;)
 
ik ga vandaag effe gaas achter me gefreezde gaten en donderdag effe me blok ophalen van de tuner en dan kan ik me krukas plaatsen en beginnen met opbouwen maar moet nog effe kijken wat voor uitlaat en wat voor filter ik neem;)
 
ik heb de pica's maar effe gepost ik kan dus niet resizen zoals jullie zien dus denk doe ze maar op waare grote :p meer pica's komen nog hopelijk geresized ;)
 
gaas zit achter de gaten en me blok er vandaag ook maar effe onder gehangen alles effe aangesloten zondag effe iemand zijn 21 mm en c20 lenen en dan maar effe planken ;) :p

en extreem ze doen het wel hoor
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top