Moest je lezen wat ik heb geschreven in de update zou je gelezen hebben dat ik zelf dat probleem al heb aangegeven en zal verhelpen tegen volgende keervolgensmij loopt het ding onderin ook echt bagger!
hoor je dat zelf niet in het filmpje hoe hij weg stotterd..
doordat de carb plat komt, zou hij zonder bezine komen?
denk is logisch na joh..
Nja we zullen het zien op heerenveen
Ach dan zal Vincent die zo vriendelijk was om me dit de zeggen ook niet weten waarvan ie sprak zeker? En als ik m'n wheeliebar korter tege de grond zet was het probleem duidelijk minder, toeval dan zeker?
Nee inderdaad, verder naar voor kon niet. Anders moesten we alles herbouwen voor de batterij enz. En daarbij we gaan wrss altijd met wheeliebar rijden omdat het gewicht nu toch geen rol meer speelt ;-)Nette oplossing voor dat lood, verder naar voren is zeker geen optie?
Succes komend seizoen!
Vlotter in de carbu is te licht ... je zuigt je carb leeg .
Maak je vlotter zwaarder met loden draadjes of kijk of je vlotters kan vinden per gewicht .
Ook het pinnetje herplooien kan helpen , zodat je pointo langer open blijft .
Opgepast hiermee want het kan zijn dat je carbu gaat overlopen / blijven hangen .
En anders gooi die kopie keihins op de vuilbak , monteer een echte genummerde keihin ... die rommel van oko , stage 6 , pwk en weet ik wat allemaal verdienen nog niet beter dan om op de schroothoop te liggen .
Monteer mikuni's en delortho's of orginele keihin , eventueel met veel geduld een tilotson vanop een karting
succes ...
Heb je vandaag al enkele malen gebeld maar je antwoord niet op je foon ...
Ander kan ik je wel ff een "gemodde" keihin laten testen
Is natuurlijk gewoon onzin, dat je een carb niet afgestelt krijgt is een ander verhaal. Er zijn heel veel mensen die goede resultaten hebben met een Stage6 black carb en grote Koso carbs.
Makkelijkste is natuurlijk om de carbs de schuld te geven, maar er zijn wel mensen die record tijden hebben gereden met deze carbs
Misschien zegt het iets over jullie afstelkunsten?
vaak is de setting std gewoon totaal verkeerd , dus in feite moet je een carburateur die in eerste instantie goedkoop was eerst voorzien van andere sproeiers , naalden ,naaldbuizen etc. voordat ie het goed doet , en had je IMO net zo goed meteen een goeie kunnen kopen. Maar ik zal iig niet zeggen dat het ook meteen zo is dat het niet goed kan lopen , of zelfs met de juiste aanpassingen zeer goed kan lopen!
Ik heb geen ervaringen zelf met de Koso's , zeker niet de grote maten , wel met de imitatie Dell'orto's , dat is echt troep , vooral de 19 en 21mm's waarvan de gasschuiven niet eens volledig open KUNNEN!! en de veer veel te sterk,lang is , en geheel de verkeerde setting in zitten.. dacht je ook goedkoop uit te zijn!
ik denk ook dat ieder voor zich zelf moet bepalen wat hij gebruikt , bij carburatie kies ik zelf ook voor de makkelijke en betrouwbare weg , gewoon direct een goeie kopen die bewezen goed is! maar neemt niet weg dat ik wel respect voor de mensen die het lukt om met ander spul net zo snel te gaan!
Jep, maar je moet weten dat wij eigenlijk nog nooit echt eens een carburateur nieuw hebben aangeschaft. Door de zaak (opkopen/verkopen) van scooters komen we al die soorten carburateurs al eens tegen. We hebben er velen getest en die keihin 28mm was gwn steeds het beste voor ons. Nu hebben we eens een nieuwe gekocht (die te zien is in de update) en deze lijkt het zeer goed te doen, maar meer weten we eens we aan het banken beginnen
Mis ik iets over deze regel?Nette oplossing voor dat lood, verder naar voren is zeker geen optie?
Succes komend seizoen!
Mis ik iets over deze regel?
Ja ik had net een update geplaatst enkele dagen terug, maar ik steek deze steeds in het originele berichtlood op zen frame om te verzwaren denk ik ... niets met carb te maken .
lood op zen frame om te verzwaren denk ik ... niets met carb te maken .
ooo,ik was al bang dat de sbo een gewicht regel ging invoeren voor de superspecial.
Maar om over die carb terug te komen zelf rij ik ook met z'n 32mm sunworld carb en dit is gewoon een prima carb in mijn ogen.
In mij geval liep mijn het blok beter dat met een keihin.