Johan. Well-Known Member 26 November 2005 #41 Mol said: Ik heb vandaag wat vage dingen gehoord over het regelement, maargoed straks zal alles duidelijk zijn. Ik heb iig iemand geregeld die met me meerijd dus tot vanavond allemaal! Click to expand... ga je ook mee stappen mol?
Mol said: Ik heb vandaag wat vage dingen gehoord over het regelement, maargoed straks zal alles duidelijk zijn. Ik heb iig iemand geregeld die met me meerijd dus tot vanavond allemaal! Click to expand... ga je ook mee stappen mol?
Mol Moraalridder 26 November 2005 #42 Dat zie ik vanavond wel, ik moet er eerst nog maar zien te komen..
Pizzano van die growtn´ ? 26 November 2005 #43 ik kom de stoep nieteens af met de bus.... de picnic rolt wel, maja weinig kans dat we naar heesch gaan.....
ik kom de stoep nieteens af met de bus.... de picnic rolt wel, maja weinig kans dat we naar heesch gaan.....
Ralf Imhotep! 26 November 2005 #44 Hier niets aan de hand, dooit als een gek maar het water kan niet weg...
EW Iedabbajoe - # 33 26 November 2005 #45 Hier is ook nog niks aan het handje, beetje regen. Zijn we wel gewend he:X Als het zo blijft ben ik vanavond van de partij.
Hier is ook nog niks aan het handje, beetje regen. Zijn we wel gewend he:X Als het zo blijft ben ik vanavond van de partij.
melf #50 Well-Known Member 26 November 2005 #47 staat iig 8 en nog eens 10 km file al op mijn weg daar naartoe , blijf mooi thuis , hoor vanzelf wel de "updates" van de sobw... kloten dat het in heesch is nu , voor mij dan
staat iig 8 en nog eens 10 km file al op mijn weg daar naartoe , blijf mooi thuis , hoor vanzelf wel de "updates" van de sobw... kloten dat het in heesch is nu , voor mij dan
dani the RPM-squad 26 November 2005 #48 vandaag even naar Goes geweest, ik heb afgelopen 2 dagen nog geen sneuuw gezien....
Marijke Well-Known Member 26 November 2005 #49 Waar wij langs moeten staat eerst 8 km stilstaand en daarna van Apeldoorn naar Arnhem 22 km stilstaand verkeer, dus wij gaan niet :'( helaas!!
Waar wij langs moeten staat eerst 8 km stilstaand en daarna van Apeldoorn naar Arnhem 22 km stilstaand verkeer, dus wij gaan niet :'( helaas!!
Bart#54 Well-Known Member 26 November 2005 #50 Ik kom vanavond ook, het is vanuit hier (tilburg) goed te doen. Zie jullie vanavond wel.
Ralf Imhotep! 26 November 2005 #51 melf #50 said: staat iig 8 en nog eens 10 km file al op mijn weg daar naartoe , blijf mooi thuis , hoor vanzelf wel de "updates" van de sobw... kloten dat het in heesch is nu , voor mij dan Click to expand... Godver, heb ik helemaal een cdtje voor je gebrand... :henko:
melf #50 said: staat iig 8 en nog eens 10 km file al op mijn weg daar naartoe , blijf mooi thuis , hoor vanzelf wel de "updates" van de sobw... kloten dat het in heesch is nu , voor mij dan Click to expand... Godver, heb ik helemaal een cdtje voor je gebrand... :henko:
melf #50 Well-Known Member 26 November 2005 #52 Ralf said: Godver, heb ik helemaal een cdtje voor je gebrand... :henko: Click to expand... je bent echt een lieve schat :* ken jij Van der AA ? die zijn er namelijk wel , die zouden m zo mee kunnen nemen , ik wil je ook wel de verzendkosten ruim betalen hoor
Ralf said: Godver, heb ik helemaal een cdtje voor je gebrand... :henko: Click to expand... je bent echt een lieve schat :* ken jij Van der AA ? die zijn er namelijk wel , die zouden m zo mee kunnen nemen , ik wil je ook wel de verzendkosten ruim betalen hoor
Gomer_pyle Shit for Brains 27 November 2005 #54 dani said: olé, dunlop +ralf+ Click to expand... Noem eens wat nieuwtjes daniel
Arnoud Arend! 27 November 2005 #55 Sow, stond er echt ff van te kijken toen er ineens DUNLOP op dat projectiescherm stond 100 punten voor de sobw
Sow, stond er echt ff van te kijken toen er ineens DUNLOP op dat projectiescherm stond 100 punten voor de sobw
Kerbinos Champion 2006 27 November 2005 #56 Ik kon mn ogen / oren niet geloven!! DUNLOP Bandjes 2006 +ralf+ +ralf+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ -:-
RoP#52 Well-Known Member 27 November 2005 #58 dag licentie mogelijk. kost 95 euro incl 20 statiegeld. en voor de rest aardig hetzelfde geen grote wijzegingen
dag licentie mogelijk. kost 95 euro incl 20 statiegeld. en voor de rest aardig hetzelfde geen grote wijzegingen
Bart#54 Well-Known Member 27 November 2005 #59 Is wel jammer dat de topscoots geen schwalbe meer mogen rijden, want daar viel je wel 20% minder mee <] .
Is wel jammer dat de topscoots geen schwalbe meer mogen rijden, want daar viel je wel 20% minder mee <] .