Razma said:omdat hij echt in het donker stond was het ook moeilijk om goede foto's te nemen
Sander said:Niet tijdens deze beurzen inderdaad.
Dat is misschien ook de reden, dat ik het allemaal een beetje tegen vind vallen, terwijl iedereen er razend enthousiast over is.
Dat wil trouwens niet zeggen, dat ik het stom vind, want ik heb me verbaasd over de creativiteit allemaal...
Razma said:Even moeite doen om op st.net te kijken teveel gevraagd?
blue demon said:Als jij een 56k had zou je wel anders praten :|
Enrico@Sprinter said:Degene die niet konden rijden doordat er onderdelen mistten en zo moesten in mijn ogen gewoon gediskwalificeerd worden.. Wat heeft dat nog met een scooter te maken? Je moet ergens de grens trekken want anders gaan ze straks dingen neerzetten met een leeg blok en de velgen erop gelijmd of zo..
Maarja is een ding wat eruit ziet als een scooter, met wielen die niet meer kunnen rollen/een blok wat niet meer loopt/wielen die breken als je op de scoot gaat zitten 8P, enz enz enz nog wel een scooter dan?Bas@ICE said:Op een beurs zie ik liever mooie scooters dan snelle scooters die gaar geplamuurt en gespoten zijn.
Bas@ICE said:Op een beurs zie ik liever mooie scooters dan snelle scooters die gaar geplamuurt en gespoten zijn.
Enrico@Sprinter said:Degene die niet konden rijden doordat er onderdelen mistten en zo moesten in mijn ogen gewoon gediskwalificeerd worden.. Wat heeft dat nog met een scooter te maken? Je moet ergens de grens trekken want anders gaan ze straks dingen neerzetten met een leeg blok en de velgen erop gelijmd of zo..
Mol said:Maarja is een ding wat eruit ziet als een scooter, met wielen die niet meer kunnen rollen/een blok wat niet meer loopt/wielen die breken als je op de scoot gaat zitten 8P, enz enz enz nog wel een scooter dan?