ST.net presents: Internat. Customshow 27 november

Hey,
Nice Pics Inne !

Favorite Slider
Its the Scooter from Richard - all of the customizing is made by him :)
Its an Slider / Stunt Frame - Area Front and Back Rim - handmade Central "Federung" like an Area ... R6 or R1 Back - Aerox Seat
Really Custom i think !

And a Top Trophy with i think 16 HP ;)

76-1101672848.jpg

76-1101672820.jpg

76-1101672868.jpg

Greetz
Benni

Aprilia_area 51 said:
zijn geen std poten :), mijne zien er iig anders uit :P

die velg is volgens mij wel van kiesler maar dan met ander hart, de kiesler rox heeft die ook.

Het zijn iig reguliere paioli vorkpoten. Dus of van Jog, Neo's oid. Iig geen speciale.

Aprilia_area 51 said:
zijn geen std poten :), mijne zien er iig anders uit :P

die velg is volgens mij wel van kiesler maar dan met ander hart, de kiesler rox heeft die ook.

sorry i am german but i hope i got it right........

the rims on the green flip flop stunt are not kiesler rims.......they look same but they arent.......

thanks to benni for the comments about my stunt .....

-----
76-1101672848.jpg

engine is a top perf trophy with at moment 16.7hp backwheel on a P4
exhaust is a hr4 pia......overworcked to fit on the mina engine.....the back is selfmade on the base of an 2003` honda cbr600 RR rear end

sorry for bad english ;)

Albert said:
Heeft er iemand een foto van het kontje van deze sr :kwijl:

Even moeite doen om op st.net te kijken teveel gevraagd?

Anyway, ben weer een beetje bekomen van het weekend, maar voel me nog niet optimaal. Wat de Custom Show zelf betreft... in de meer dan 11 jaar dat ik met automaat scooters bezig ben heb ik nog nooit zo'n uitzonderlijke verzameling op zo'n plaats bij elkaar gezien... Voor mij was deze (in verhouding kleine) show véél belangrijker dan bijv. de Intermot of Milaan...

Ik bekijk de Nederlandse opties... ;)

Erg vet, ik heb al 500pics ofzo :P , van alle duitse forums afgehaald.Niveau in duitsland ligt ook erg hoog, wij hebben in nederland een beetje te 'brave' style vind ik:)

Inne , ALS je ooit zoiets in nederland wilt doen , zorg dan dat het in de buurt van duitsland is :) Hengelo oid.

Bas@ICE said:
Erg vet, ik heb al 500pics ofzo :P , van alle duitse forums afgehaald.Niveau in duitsland ligt ook erg hoog, wij hebben in nederland een beetje te 'brave' style vind ik:)

Inne , ALS je ooit zoiets in nederland wilt doen , zorg dan dat het in de buurt van duitsland is :) Hengelo oid.

Kan je mss wat links geven want vind niet echt goede links :rolleyes:

Razma said:
er waren wel meer dingen niet goed afgewerkt eraan.. maar die ideetjes waren vet

ja ok maar ik zie niet alles op foto's eh :rolleyes:

Idd is zeer mooi gemaakt. ik las dat de achterkappen van een cbr 600 rr waren. ik denk dat ik m'n broer z'n kappen effe van z'n motor ga rukken :P

Sander said:
pff..

zeuren kan iedereen....evenaren of verbeteren niet. Ik vind het kansloos om op zoiets te zeuren. Ik vind het gewoon maatwerk, met een hoofdletter M!

wtf man, je mag toch wel commentaar geven. ik zeg toch niet dat ik het niet mooi vind. ik vind het echt een vette scooter maar als je zoiets kan maken kan je toch ook wel effe je underseat vlak (laten) maken. dat maakt een scooter nou een stukje minder vet. maarja. als jij er anders over denkt is dat mooi voor je.
:)

Back