ST.net presents: Internat. Customshow 27 november

Spawn Nudeltuning :O

IMAG0362.JPG

Ik ben ook net weer terug uit 'Germany'.

Het was ronduit een succes te noemen voor de eerste maal !
Veel promotie moesten we niet maken aangezien de meeste Duitsers de site al gewoon kenden :)

Er stonden écht speciale dingen tussen, vooral leuke ideetjes voor wie deze winter nog aan de slag gaat, met veel mensen gepraat en gemeet etc etc

Enkel was het nog heel erg vermoeiend voor mij en was ik voor het einde wat rust gaan zoeken... Sorry dus aan de mensen die ik geen gedag meer heb gezegd..

Maar verder.. next year, new show :)

OK toch wel wat nice spul. Maar die metallic groene slider springt er toch wel boven uit. Die Kiesler velgen zijn echt dik, helaas alleen erg kostbaar om even een setje te kopen.

Die dubbele schijf voor en ophanging is ook mooi. Was dat de overall winnaar? Of was dat dus onduidelijk?

denk dat ie dat gewoon in het algemeen bedoelde :!

maare echt zeer mooie foto's

iemand nog meer foto's van de blokophanging van die ene slider..
zag er wel apart uit.. balkie vanaf de orginele veerophanging richting elektrische starter

t is wel popi mod scoot

het zijn nice pics maar ik vind dat je beter wat gaat rusten aangezien je toestand, en ik denk dat de rest ook wel op de rest van de fotos kan w88 want de gezondheid gaat voor alles ;)

ziet er erg vet uit iig, best wel een klein beetje spijt dat ik niet gegaan ben :nosmile: foto's zijn erg vet inne en wacht op de volgende lading 8P

die blauwe aerox, area veer eronder ?

76-1101672894.jpg

Razma said:
mja, de buitenzijde lijkt er idd op, maar de binnenzijde absoluut niet !
iemand enig idee wat voor voorvorkpoten dit zijn btw?

gewone standaard slider vorkpoten.

Aan de rechterzijde zit dus ook een "links" exemplaar. Aan de ene kant zitten er daarom busjes om de klauw naar binnen te zetten en aan de andere kant niet (of iig dunnere), omdat het een linker poot is, zit het bracket dus al meer naar binnen.

Die kleur van die slider was ook echt te bruut weet iemand trouwens hoe zo'n kleur genoemd word is dat dat flip/flop? is dit dan ook de echt naam?

SpeedfightDoc. said:
Beetje raar dat iemand word gebanned om foto's van iemand anders, we hebben gewoon de hele meuk erop gezet die op die cam stond, en dat we nou per ongeluk vergeten zijn die 2 fotootjes te verwijderen een ban van 2 weken te geven, naja tzal wel aan mij liggen.

Zijn altijd overal aanwezig van st.net,
we horen jullie ook niet klagen al helpen we ( op Smp )

Even ter info:
Ieder normaal mens is tegen elk soort van met racisme verbonden gedrag, als iemand desalniettemin dit soort uitingen (in wat voor vorm dan ook) op dit forum plaatst wordt hij gewarned.

Aangezien Dhr. Projectx al 9 warningpoints had is ie (samen met de warningpoints voor racistische uitingen) automatisch voor 2 weken banned.
Sim-pel.

Ik wil hier verder geen discussies over, je kunt een PM sturen, maar dat zal er niets aan veranderen.

Back