ST.net presents: Internat. Customshow 27 november

DSC00336.jpg

Holyfuck..

@ Dhr Projectx17:
racistische foto's verwijderd, dit keer een warning (wat samen met je al bestaande 9 punten voor een temp ban van 2 weken zorgt), volgende keer mag je vertrekken.

degene die loopt te blaaten dat er geen wc was kent geen duits en kan niet lezen denk ik
als je de trap af liep de gang door waren er ongeveer 30 pisbakken en ongeveer 20 wc's voor de heren en bij de dames zullen er ongetwijfeld ook wel genoeg zijn geweest.

ik vond het er leuk uit zien aleen de weg er naartoen was k
we hebben ongeveer 2,5 uur rond en in saarbrucke rond gereden om er te komen :)
mja enmaal daar was het gezellig

jammer dat ik te laat was en dat de jurie al rond was geweest denk dat ik anders wel meer punten gehad had.(mijn mening)

remi heeft de eerste prijs in best racer en in best sprinter gewonnen. (van mij had hij de grote beker ook mogen winnen maja)

ik vond aleen een minpuntje dat bij de prijs uitrijking niet aangegeven werd welke scoot gewonnen had aleen degene vanwie hij was werd naarboven geroepen.
(ze hadden een foto op hun scherm kunnen projecteren)

maar al bij al was het voor mij zeker de moeite waard en remi zij ook al ik denk dat hier mensen op het forum spijt van krijgen dat ze hier niet bij zijn geweest (srry als ik het niet helemaal goed quote remi)
maar ik deel zijn mening
ik vond het supper aleen ik had gedacht dat het drukker zou zijn.

de groeten noel

Was wel een vette show, dr waren alleen nie zo heel veel scooter die er echt uit sprongen zeg maar, veel van hetzelfde, maar zeker geen rotzooi:)

En saarbrucken is een (&^(&)(*(*&%^^%()kutstad om in rond te rijden...

$aint said:
@ Dhr Projectx17:
racistische foto's verwijderd, dit keer een warning (wat samen met je al bestaande 9 punten voor een temp ban van 2 weken zorgt), volgende keer mag je vertrekken.

Beetje raar dat iemand word gebanned om foto's van iemand anders, we hebben gewoon de hele meuk erop gezet die op die cam stond, en dat we nou per ongeluk vergeten zijn die 2 fotootjes te verwijderen een ban van 2 weken te geven, naja tzal wel aan mij liggen.

Zijn altijd overal aanwezig van st.net,
we horen jullie ook niet klagen al helpen we ( op Smp )

Naja, voor de rest wast indd een klote stad om in rond te rijden, we zijn ook nog ff langs de winkel van scooter-attack geweest, die we na een hoop zoeken hadden gevonden.

En die scooters die ik daar heb gezien, tsja dat was wel weeris wat anders dan een legale meeting in Nederland :)

00iz !

Deze was zeker de gaarste v/d show? :P

DSC00264.jpg

En echt gaar; runner a-velg in een sp vork in een sonic, vincents kappen :r
en dan ook nog een runner dd velg op een mina blok :r

DSC00266.jpg

Pfff....gp?
:*

Tinne..

Sander said:
apart...

maar ik wist helemaal niet van het bestaan van dit ding :S

Ik denk binnen 3 avonden opgebouwd... incl passen en draaien voor runner velgen.. en dan snel weer meenemen naar Alphen volgens mij.

Tinne..

Ik voel een kleine vorm van jaloezie. En Sander ideeen waren er al een tijd alleen de tijd om het uitwerken en de kennis. Toen kwam fred op het idee custom bike te bouwen dus zo zijn we begonnen.

Hey Dudes,

For me it was a really nice Saturday - nice Location - nice People and nice Scoots !
Here my Pictures - some bad - some good :P
E-Werk [The Location]

IMAG0402.JPG

Drinnen :

IMAG0361.JPG

Chezzmos Gerät - 1a

IMAG0363.JPG

IMAG0364.JPG

IMAG0365.JPG

IMAG0367.JPG

IMAG0368.JPG

SR aus Dk !

IMAG0369.JPG

Nutteloos :P

IMAG0370.JPG

Gewinner SR

IMAG0371.JPG

Freakin NLèr

IMAG0373.JPG

50cc EVO Area [hui]

IMAG0374.JPG

IMAG0375.JPG

IMAG0376.JPG

IMAG0377.JPG

Marios SR [hui²]

IMAG0379.JPG

IMAG0380.JPG

bisschen Wackelig :P

IMAG0381.JPG

IMAG0382.JPG

hui ³

IMAG0384.JPG

scootertuning.net

IMAG0387.JPG

:P

IMAG0391.JPG

IMAG0392.JPG

IMAG0393.JPG

IMAG0394.JPG

IMAG0395.JPG

Vids am laufen auf einer Leinwand
incl. BCD :P

IMAG0397.JPG

IMAG0398.JPG

Die Stunt ist sooo verdammt geil - so niedlich !

IMAG0399.JPG

IMAG0400.JPG

Dreieicher Scoots ;)

IMAG0404.JPG

IMAG0405.JPG

IMAG0410.JPG

IMAG0411.JPG

Chezzmos

IMAG0406.JPG

IMAG0408.JPG

VRT

IMAG0409.JPG