Kampioenshuldiging 26 november te Heesch

EW said:
Afgelopen zaterdag ook naar Time-out geweest, van mij mogen we dit ook na de huldiging doen. Leuke tent!

zo is dat!

nou wie gaan er allemaal mee stappen ik en twan in ieder geval wie nu nog meer?

Ik wil graag langskomen voor de gezelligheid, maar iedereen die mee zou rijden haakt ongeveer af :( En om nou in me eentje te komen lijkt me ook weer niks.

Ik weet ook nog niet zeker of ik kom. Ligt eraan wat het weer doet. Vandaag 30km'h rijden op de snelweg. Dat zie ik mezelf niet doen naar dat Heesch, kan ik morgen ochtend alvast weggaan:P
Ik schrijf me wel in via internet. Als het weer goed is ben ik wel van de partij +ralf+

als het weer het toelaat komen wij ook wel ff langs voor de beker en de milieu mat in te leveren! inschrijven doen we wel als het regelement definitief vast staat!!!! anders gaan we wel ergens anders rijden :)

Ik heb vandaag wat vage dingen gehoord over het regelement, maargoed straks zal alles duidelijk zijn. Ik heb iig iemand geregeld die met me meerijd dus tot vanavond allemaal!

Ik denk dat wij niet gaan, het sneeuw wordt hier steeds maar hoger. Gister 4 uur in de auto gezeten om van Hengelo naar Enschede te komen en terug, normaal doe je daar een half uurtje over :X Dus even kijken of we naar Heesch gaan, denk het dus niet.. Als het wel het geval is, tot vanavond :)

Back