(sbnn)TT meeting 6 november (INCLUSIEF OP DE TT BAAN! MOGEN

Status
Not open for further replies.

Moneybuy

Well-Known Member
Beste mensen,
Op 6 November organiseren we een meeting voor IEDEREEN met een Verzekerde Brommer OF scooter!

De plannen:
We meeten ergens en dan rijden we naar de TT baan van assen Deze kunnen we huren voor 1200euro voor een uur! (Maakt niet uit hoeveel personen!)
dus hoe meer mensen er komen hoe GOEDKOPER het voor iedereen is als er bijvoorbeeld 50 mensen komen hoeft iedereen nog maar 24 euro neer te tellen.

daarna komt er waarschijnlijk nog een stukkie tour naar de macdonalds ofso:)

Dus nodig Iedereen die je kent en VERZEKERD rondrijd uit om op deze meeting te verschijnen op waarschijnlijk 6 november!

Verdere info volgt!

Mvg,
Geryon
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Jij wil ff op de dag aankomen en die baan huren? :D
Leuk idee maar je het minstens 120 man nodig wil je een beetje schappelijk p.p. een prijs hebben..
 
bij een onk kun je voor een stuk minder de hele dag rond lopen :p

met mijn racescooter zou het nog leuk zijn om even de baan op te mogen , met een straatbrommer is dit geen ruk aan...

tis een leuk idee opzich , maar ik zou de TT baan achterwege laten en gewoon meeten waar de motoren ook vaak meeten , het jack middelplein , scheelt een paar centen :p

volgens mij kun je als er geen groot evenement is ook gewoon zo het paddock op rijden , heb het met de motor wel vaker gedaan..
 
gaat niet door! we hebben een mail gehad waarin in ze ineens de prijs veranderen naar 3000:O:( het word nu een gewone SCHAKELbrommer meeting op 6 november
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top