Kabinet valt, en nu?

problemen benoemen kan iedereen.
Wilders hoeft niet genuanceerd te zijn...andere politici moeten aan hun achterban denken. Wilders is de partij dus die hoeft helemaal niet aan anderen te denken.

problemen oplossen..dat is de volgende stap.

Maar laten we eerst maar eens die verkiezing gaan afwachten.
 
idd, problemen noemen is 1, oplossen is 2 :)

d66 vind ik wel goede punten hebben, maar die is met strafverzwaring weer even te soft. Lastig lastig. VVD is voor de JSF, om de economie te stimuleren. Beetje koude oorlog mentaliteit, dat kan ook anders. CDA en PVDA :+ de groeten :D
 
Als jij eens goed gaat nadenken over bepaalde problemen in dit land heeft die Wilders best gelijk, alleen de manier hoe hij debat voert|(

@haagse Tinus
Hoe kan je Fortuin vergelijken met Wilders, ik denk dat jij in de tijd van fortuin nog geeneens zindelijk was, zowel dan bak je er alsnog niks van;)

Ik denk dat ik al heel wat verder nagedacht heb dan jij ooit zal denken.

Benoem eens de problemen die Wilders aan wil pakken dan? En je zegt dat hij niet op een fatsoenlijke manier een debat kan voeren. Is de reden hiervan niet gewoon dat hij veel roept maar niet kan onderbouwen wat hij roept? En dat veel van zijn stemmers dit maar voor lief nemen? En een groot deel van de Wilders stemmers een protest stem geeft? Omdat ze klaar zijn met de huidige manier van politiek voeren in Nederland?

Naar mijn inziens is een overgroot deel van de Wilders stemmers ignorant en is een klein deel protest stemmer.

De vergelijking Wilders / Fortuin (die jij niet maakt) is natuurlijk om te lachen. Fortuin was een veel beter politicus. Hij wist problemen bij de kern te benoemen, concrete en reële oplossing te bieden en was daarnaast verbaal extreem kundig.

Een democratie is mooi maar zoals nu ook weer blijkt, het heeft zeker zijn minpunten.

En Martyn, denk je echt dat Wilders kan regeren/een grote politieke partij hebben in Nederland?
 
het is ook imo niet mogelijk om een programma te vinden waarmee je het 100% eens ben.

daar heb je inderdaad gelijk in :)

@ Wilders verhaal, het is iig knap hoe hij ieder politiek probleem weet terug te koppelen naar immigratie en islam :D (een man met een vierkante snor was daar ook ooit goed in)
 
Opzich is het wel te rechtvaardigen dat ze willen laten zien met wie ze duidelijk wel/niet willen samenwerken.

ik weet niet of ze een echte cordon sanitaire willen starten.
 
Laten we nou alsjeblieft NIET OOK nog de discussie beginnen in hoeverre Fortuyn op Wilders lijkt. Dan komen er weer van die moraalridders die weer gaan roepen dat Fortuyn een fantastisch politicus was etc etc. Als die niet vermoord was had die het zelf ook nooit gered waarschijnlijk en waren die figuren waarschijnlijk ook allang afgehaakt. Fortuyn leek in veel opzichten echt wel op Wilders, alleen was Fortuyn wat charismatischer dan de wat blekere Wilders.
 
G.W voor MP. +ralf+

Wat moet Nederland als exportland met een MP die niet eens de UK binnekomt, een MP die niet wil meedoen in de EU en een MP die wereldwijd wordt gezien als een racist.

Ik vind het goed dat Wilders echt iets duuft te zeggen ipv al die politicie die nooit normaal een vraag kunnen beantwoorden. Maar Wilders als MP zou echt een gigantische fout zijn. Er is wel meer nodig om een land te besturen dan het harder straffen van een paar rotjochies. Laat die vent gewoon lekker herrie schoppen in de oppositie. Dan zijn al die tokkies die op hem stemmen blij en dan kan Nederland tenmiste op een normale manier geregeert worden.
 
Noem, behalve het intergratiebeleid, dan eens een paar dingen op waar je ook op tegen bent van Wilders? "Hij is een racist!" roepen is zo lekker makkelijk.
 
Jah dat klopt.
Maar ik heb betreft de voddentax al vaker gezegt tegen mensen, gedoog dan ook andere hoofddeksels ipv alleen een vodje.
Dus als je bijvoorbeeld als Moslim achter de kassa bij de AH mag zitten met een hoofddoek op je harses, voel ik mij gediscrimineerd als ik dat niet zou mogen met een pet of muts.

En natuurlijk zijn niet al Wilders zijn ideeën goed, maar genoeg wel.
Nou hoeft hij van mij niet gelijk MP te zijn, maar in elk geval veel zeggenschap moet hij wel krijgen.
Dus in het kabinet zitten is al één.
Zowieso moet alles goedgekeurd worden, dus zullen veel van zijn ideeën toch niet door gevoerd worden.
We leven namelijk nog steeds in een Democratie.
Maar al is er maar '1' goed idee dat er wel doorkomt, vind ik dat al goed genoeg.​
Verder heeft hij een paar argumenten die nergens op slaan en volkomen nutteloos zijn, helemaal mee eens.
Maar dat heeft elke politicus, vind ik dan.
 
Laten we nou alsjeblieft NIET OOK nog de discussie beginnen in hoeverre Fortuyn op Wilders lijkt. Dan komen er weer van die moraalridders die weer gaan roepen dat Fortuyn een fantastisch politicus was etc etc. Als die niet vermoord was had die het zelf ook nooit gered waarschijnlijk en waren die figuren waarschijnlijk ook allang afgehaakt. Fortuyn leek in veel opzichten echt wel op Wilders, alleen was Fortuyn wat charismatischer dan de wat blekere Wilders.

Gaan speculeren dat Fortuyn het nooit gered zou hebben is ook weer zo lekker "Links" *zucht*
Niemand weet het, niemand zal het weten.
 
Jah dat klopt.
Maar ik heb betreft de voddentax al vaker gezegt tegen mensen, gedoog dan ook andere hoofddeksels ipv alleen een vodje.
Dus als je bijvoorbeeld als Moslim achter de kassa bij de AH mag zitten met een hoofddoek op je harses, voel ik mij gediscrimineerd als ik dat niet zou mogen met een pet of muts.

Anders maak je even eerst het verschil tussen een petje en een hoofddoek voordat je daar over gaat discussieren.
Een hoofddoek draag je uit religieus oogpunt. Petje is mode.
 
Back
Top