Kabinet valt, en nu?

Nou, er bestaan wetten die in strijd zijn met grondrechten... Echter bestaat het verbod op dragen van religieuze uitingen in openbare gebouwen al in inderdaad in veel landen, zoals Turkije...

Maar wil Wilders dat wel?

volgens mij gaat het hem om de hoofdoekjes van moslims.
Wat overigens niet eens iets des moslims is btw.

Omdat het daar mag moeten we het ook doen? argumenten aub.
In Frankrijk mag je helemaal geen religieuze symbolen dragen btw. Wilders heeft het duidelijk alleen over hoofdoekjes.

Als je goed geholpen word door iemand met een hoofdoekje op...wtf is dan het probleem?
ook geen keppeltje? kruis ofzo?

Nee, ik ben alleen zelf van mening dat ik er niks op tegen zou hebben als die hoofddoeken worden afgeschaft.
Of het ooit zo ver zal komen moet maar blijken, zal wel niet.

verder dan hem en van bommel kan 90% niemand van de SP noemen. Wie er dan ook gaat komen nu, maakt al niet meer uit. SP is kansloos

Het mooie is dus dat dit wel een beetje het falen van onze politiek stelsel aangeeft. Populariteit van een politicus is dus blijkbaar een significante factor die de stemmen op een partij beinvloed. Dat vind ik vrij storend aangezien het altijd om het programma vd partij moet gaan mi...

Wat ik ook een interessante ontwikkeling vind is dat een hoop partijen nu rond de zetels zitten, wordt leuk een coalitie vormen zo...

Ik weet niet of die specifieke geval daarom ging. Volgens mij is mevr. Kant ook gewoon 'op'. Ism met mindere uitslagen bij de gem.verkiezingen..(in hoeverre heeft zij daar direct invloed op? ) en de peilingen.....

peilingen :rolleyes:

Maar het 'hoe je het zegt' ipv 'wat je zegt' is erg doorgeslagen...
beetje amerikaans toestanden...

je bedoeld dat de peilingen aangeven dat er ws veel partijen nodig zijn voor een beetje eensgezinde coalitie?

Misschien gaat het wel een minderheidscoalitie worden....is weer eens wat anders..

Ik vind het irritant dat het van die clowns zijn.

Jullie moeten het land regeren en bepalen hoe de toekomst van dit land en ons eruit gaat zien, maar in plaats daarvan gaan ze zitten bakkelijen over de persoonlijkheid en karakter van de mensen die het voor het zeggen hebben in Den Haag....

Als ze nou eens deden wat ze al die jaren al zeggen en beloofd hebben, dan zouden we nog eens ergens komen. Ik ben er klaar mee, eeuwige politieke gelul, ga je bezig houden met het besturen van een land in plaats van elkaar aan te vallen....

Met andere woorden, hou je eens bezig met regeren en besturen in plaats van elke keer te doen alsof je de beste bent. Als je goed regeert krijg je vanzelf stemmen, en niet door miljoenen in achterlijke reclame spotjes te steken om zo de zwevende kiezer over te halen..

Bos er na Eurlings ook uit... Gaat goed in de politiek, 2 leiders met charisma stappen op. Vallen er direct twee minister president kandidaten af...

ja, erg droevig nieuws dat de nieuwe generatie het laat afweten. gelukkig woont mark rutte nog bij zn moeder en heeft ie geen verkering

ja, erg droevig nieuws dat de nieuwe generatie het laat afweten. gelukkig woont mark rutte nog bij zn moeder en heeft ie geen verkering

Hahaha, Mark Rutte going strong. Iedereen moest er om lachen dat hij dus alleen was, maar zo zie je maar, verrekte handig! :W

Zijn charisma gaat er ook echt op vooruit, wie weet... wie weet. Ik denk dat als VVD gaat knallen, dan is de mogelijkheid er. Maar dan moet VVD eens wat zichtbaarder worden, want het is nu constant PVV, Groenlinks, PVDA die (positief of niet) in het nieuws komen.

Back