Val van het kabinet?

Originally posted by #CARMA#


Nou moet ik wel zeggen dat uiterlijk wel iets zegt arne ,hij heeft echt zo'n lekker gereformeerd(no offense)hoofd en tjah kan ook niet missen als je fractievoorzitter bent van de CDA :D

a) Hij is lijsttrekker geen fractievoorzitter
b) Ruud Lubbers was ook CDA ' er....en had niet echt een gereformeerd hoofd :-)
 
Krijgen we nu weer van die talloze discussie op tv enzo? Dat was wel koel, dat ze allemaal gaan discuseren en dat het dan uiteindelijk nergens meer omgaat maar alleen om het feit: ik heb gelijk jij niet? Dat was lache :-D
 
Het was toch een kwestie van tijd, ik zei het meteen al toen ze zoveel stemmen hadden. Het is uiteindelijk een partij van niks, nu heb ik het niet over de ideen die ze hadden (leuk btw die ideen maar wat ze er van waar konden maken...) maar over de mensen die erin zitten echt twee keer niks.
 
Thom de Graaf vind ik nu zeker de beste, en D66 is niet eens zo slecht. Nu kies ik voor hem. (ik ben eind augustus stem gerechtigd geworden)
 
Originally posted by Sjoerdyo
Rosemoller is koel, jammer dat hij bij Groenlinks zit, schijtpartij.
Zeker weten

En veel mensen zullen ze wel in de mail gehad hebben, maar toch

LPF.jpg

JPB.jpg
 
Jammer, als ik weer moet stemmen zou ik niet weten op wie. Alleen maar zuigende partijen tegenwoordig. Zal wel weer VVD worden of zo.
Moet er wel bij zeggen dat sommige LPFers niet verkeerd zijn.
 
zijn er behalve de bekende partijen, ook nog hele kleine partijen, waar je nooit van hebben gehoord, maar toch mee doen, zij het per district?

Ik zou niet weten waar ik op moet stemmen?
 
Stelletje kansloze kleuters zijn het echt waar. Net kinderen die vechten om het laatste snoepje in de zak. Pim draait zich echt om in zn graf als die dit zou zien. Mijn Visie over de politiek is zojuist weer een niveau lager gegaan ( nu dus onder het vriespunt).

Ik had al een hekel aan dat volk wat niks begreep over de huidige situatie in ons land maar nu wordt het weer ff glashard bevestigd....jammer............erg jammer.......

Ik stem NIET de volgende keer, ze hebben hun kans gehad. En trouwens waar meot je op stemmen dan??? Pvda krijg je dezelfde bende als vorige keer. VVD sja...... ook zo links als de pest. Dan nog de kleine partijen, maybe moet ik me daar maar is eens in gaan verdiepen, maar ze zijn allemaal zo extreeem links dat ze echt geen idee hebben heot het werkelijk in elkaar zit. Ik associeer links meer met hielelikkerij ( komt door onze geweldige mensen van de PVDA en VVD ).

Mja ze zoeken het maar uit daar..........
 
Originally posted by Arne


a) Hij is lijsttrekker geen fractievoorzitter
b) Ruud Lubbers was ook CDA ' er....en had niet echt een gereformeerd hoofd :-)

solly,toen ik net m'n eigen reply las zag ik de fout idd .

en Lubbers geen gereformeerd hoofd? jezus die man kon wel dominee zijn :D
 
Back
Top