Val van het kabinet?

Originally posted by SoulDarkness
lekkah boeiend allemaal... NOT
Niet boeiend?
1. Dan mag jij vast nog niet stemmen
2. Als de manier waarop jou land wordt bestuurt jou niet intereseerd, dan vind ik jou niet inteligent (ik hoop dat ovrigens niet)
 
Originally posted by Arne
Jij snapt dus weer niet dat het niet om Balkenende gaat,...en wat maakt het uiterlijk van een politicus nou uit?! Als ie maar goed is.

Hoe kortzichtig kun je zijn...

Het is misschien een beetje laconiek opgeschreven maar ik vind persoonlijk wel dat een beetje charisma een extra kwaliteit van een "leider" kan zijn........en dat heeft ie nou bepaald niet.

Daarmee zeg ik niet dat ik m niet mag ofzo :)
 
ik vond die balkenende wel een flexe gozer.
nja lpf...tsja, ik weet niet wat ik moet stemmen, ik denk maar dat ik niet stem.

kheb er toch totaal geen verstand van
 
Originally posted by Tim
ben ik ff blij dat ik geen LPF gestemd heb...Maar ik zit nu wel met de vraag, wat nu :?

Hetzelfde denk....???

Ik wil iig een partij die geen geld in de uitkeringen wil proppen en die niet wilt dat mensen die meer verdienen om dat ze simpelweg meer MOEITE doen, dingen slimmer aanpakken dan andere mensen (like werklozen die de hele dag geen fuck uit voeren enzo, maar ook mensen die niet hard willen leren op school dan dus minder dna nromaal betaald krijgen en dan dus omdat ze dus geen inzet tonen ook nog is minder belasting hoeven te betalen) ook meer belasting moeten betalen.

In mijn ogen is het gewoon normaal dat als je iets slimmer doet, of meer inzet toont dat je dan gewoon beter beloond wordt. Maar nee onze linkse vrienden gaan nog is ff de premies omhoog gooien etc. etc.

Verder vind ik ook dat dat tekort aangepakt moet worden. En natuurlijk het 'vreemdelingenbeleid' :-D

Zo dat was mijn mening weer, nu nog ff partijtje zoeken die daarbij hoort... VVD :)
 
Rosemuller is echt een man van links lullen en rechts zijn zakken vullen. Hij kan ook alleen maar zijn eigen standpunt verdedigen, ik heb hem nog nooit zijn standpunt zien wijzigen, daar is hij te arrogant voor. Dat heeft toch iedereen gezien? In debat met Fortuyn, Rosemuller zegt wat, Pim reageert, en Rosemuller zegt weer precies hetzelfde, jaaa zo kom je nog eens ergens. Het is een oppositieman, lekker veel tegengas geven, maar als hij dan een land moet besturen gaat het helemaal fout.

Balkenende is mede schuldig aan het drama wat zich heeft afgespeeld rondom de LPF. Hij bleef op de achtergrond en liet alles rommelen, terwijl hij actie had moeten ondernemen. Daarnaast vind ik zijn optredens als premier zeer zwak, hij heeft niks geleerd van de verkiezingsuitslag. Tijdens zijn toespraak op tv na de dood van Claus, hij was weer eens nietszeggend, het gaat helemaal nergens over.

Mijn stem gaat zeker weer naar de SP, ze zeiden alles wat de LPF zei, alleen dan 8 jaar eerder. Toen ze het vreemdelingenbeleid aankaartten vond iedereen ze ineens racistisch, terwijl het een aantal jaar later wel kon. Ze kijken gewoon wat verder vooruit dan andere partijen, en dat bevalt me wel.
 
Ik stem weer VVD.
Laatst persoonlijke discussie gehad met Zalm, dat was wel eens een keer grappig.

Verder, ik vond na de dood van Pim gelijk al dat die partij moest nokken, omdat Pim de partij was. De rest is toch maar een bij elkaar geraapt zooitje zonder gezamelijke achtergrond/echte visie.
 
Zo zie je maar dat iedereen wel kan ROEPEN dat het beter moet enzo, maar het beter DOEN is natuurlijk de kunst.
Voorlopig gaat het alleen maar slechter vind ik...
 
Originally posted by Erik
Mijn stem gaat zeker weer naar de SP, ze zeiden alles wat de LPF zei, alleen dan 8 jaar eerder. Toen ze het vreemdelingenbeleid aankaartten vond iedereen ze ineens racistisch, terwijl het een aantal jaar later wel kon. Ze kijken gewoon wat verder vooruit dan andere partijen, en dat bevalt me wel.

SP is toch zo rood en dus links als wat? Ik vind ze daarom helemaal niet op LPF lijken, mayb qua vreemdelingenbeleid, maar daarna houdt het snel op...?
 
Waarom is er geen partij die voor de belangen van jeugd opkomt?

Aangezien vrijwel ieder persoon tussen de 18 en 30 wel op de hoogte is van de politiek en er waarschijnlijk veel over discussiert dan zou het toch mooi zijn om op deze groep personen in te spelen.
 
Jeugd? Jeugd is tot 18 wat heeft iemand daar dan aan die boven de 18 is?

Heel veel; mensen boven de 30 - 40 hebben kinderen, en dat is jeugd etc. etc. elke partij doet er natuurlijk wat aan. En wat zouden volgens jou dan de speerpunten moeten zijn voor een 'pro-jeugd-partij' ? Ik denk dat als jij als doelgroep 18-30 stelt je op veel overeenkomende dingen uitkomt als bv 50 -60. Ligt lijkt mij ipv aan leeftijd voor aan persoon heh...?
 
Back
Top