Kabinet valt, en nu?

En als je dan alles gehad denkt te hebben :D
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=4kqeK1P11ds&feature=player_embedded"]YouTube- Goud voor mekaar - Sabine Koebrugge[/ame]
 
Dat hebben we bij die pipo's die 3 jaar met hun harrie hebben lopen spelen ook niet gehad ;)

Idd, en het mooiste vind ik nog WAAROM de kabinetten afgelopen jaren om zijn gevallen, om buitenlanders die ze niet wouden toelaten, en nu weer om een oorlog die ons ook geen reet uit maakt:X

waarom gaan ze niet gewoon regeren? en zorgen dat die land uit de shit raakt ipv alleen maar bezig te zijn met goede doelen, ons geld is hier hard nodig en schijt aan de rest :r
 
Iedereen die nu anti-Wilders uitspraken doet gaat volgens mij aardig achteruit qua zetels.

Verstandige uitspraak....

En jij was volwassen genoeg om een eigen huis te kopen....?? 8P


Politiek is 1 en al compromissen... Wat Wilders betreft: Hij praat onzin en heeft ideeen die nevernooit-niet uitgevoerd kunnen worden.
Iemand die het "politeke spelletje" wel altijd begrepen heeft en charismatische leider had kunnen worden is Pim Fortuyn... Die wist mensen hun eigen schijt nog te verkopen :D
 
Wat heeft dat met een eigen huis te maken? Lees de krantenberichten maar online, ik heb al honderden berichten gelezen dat mensen juist express op de PVV gaan stemmen omdat ze het te triest voor woorden vinden wat de andere partijen nu allemaal de media in smijten. Ik vind het allemaal best, Wilders word er alleen maar beter van. Laat hem maar meer zeggenschap krijgen, Nederland heeft dat gewoon nodig.
 
ik heb al honderden berichten gelezen dat mensen juist express op de PVV gaan stemmen omdat ze het te triest voor woorden vinden wat de andere partijen nu allemaal de media in smijten. .

Dude.... That's FUCKING POLITICS!!!

Gewoon zo veel mogelijk stront richting de ander smijten om er zelf beter van te worden :D.

Maar laat Wilders maar premier worden hoor... Oppositie-voeren is easy-going, maar als hij ineens de richting aan moet geven, gaat hij nat.... KLETSNAT!!. Heb je dat stukje gezien over de interne organisatie bij de PVV? Die stagiare die overal bij kon, met messen naar binnen etc..?? ----> Lekkere premier :W

Dus... allemaal lekker Wilders stemmen... dan komen we er wel Nederland :X:L

Lees de krantenberichten maar online,
Oohw.. die......, die internethelden die zichzelf geen krantenabbo kunnen permiteren... DIE!
 
Sander, volgens mij zit je een beetje aan de base.
Hoe kun je het met Wilders niet eens zijn, en Pim wel?
Komt bijna op hetzelfde neer..
Wilders is alleen radicaler.
Ben het wel met je eens dat je met Wilders uit moet kijken, maar hij heeft ook onwijs veel goede ideeën.

Mijn stem gaat in elk geval zijn kant op.
 
Sander, volgens mij zit je een beetje aan de base.
Hoe kun je het met Wilders niet eens zijn, en Pim wel?
.

Waar staat dat?
Ik heb alleen gemeld dat hij het politieke spelletje snapte en dat hij wist hoe hij mensen kon manipuleren.

Ik ben het absoluut niet eens met de standpunten van Wilders & Fortuyn.
Als ik ga stemmen? ---> Of Groenlinks, D66 of VVD.
 
Wat heeft dat met een eigen huis te maken? Lees de krantenberichten maar online, ik heb al honderden berichten gelezen dat mensen juist express op de PVV gaan stemmen omdat ze het te triest voor woorden vinden wat de andere partijen nu allemaal de media in smijten. Ik vind het allemaal best, Wilders word er alleen maar beter van. Laat hem maar meer zeggenschap krijgen, Nederland heeft dat gewoon nodig.

zeker op de telegraaf.nl... alles wat daar reageert zit de hele dag werkeloos thuis in zn kansenwijk om elk probleem maar af te schuiven op 1 bevolkingsgroep.
 
Hoe kun je het met Wilders niet eens zijn, en Pim wel?
Komt bijna op hetzelfde neer..
Wilders is alleen radicaler.
.

er zit nogal een groot verschil tussen het toen 'durven noemen van problemen' en het nu constant stigmatiseren en beledigen van een bevolkingsgroep.
 
Een groot deel van die bevolkingsgroep heeft het er toch ook zelf naar gemaakt?! Lekker allemaal je kop in het zand blijven steken...
 
niemand ontkent de problemen, alleen los je deze niet op door deze groep te stigmatiseren.
het allerergste is dat wilders deze zelf opgewekte "haat" gebruikt als verkiezingspropaganda. dat heeft veel weg van de propaganda-tactieken van enkele dictators in de 20e eeuw..
 
voortaan dan ook maar geen met overheidsgeld betaalde kampioensfeesten houden voor voetbalclubs? want die hooligans die jaar in, jaar uit voor schade en buitensporige politie inzet zorgen verdienen dat ook niet...

onee, want dan zijn het geen marrokanen en is het opeens wel zo cool dat jr zelfs foto's van maakt.
 
Back
Top