Kabinet valt, en nu?

Het komt Bos natuurlijk wel goed uit. Alle grote beslissingen worden nu mooi uitgesteld gaat hij straks in de oppositie zitten en zeiken op alle bezuinigingen die dankzij zijn beleid doorgevoerd moeten worden.

En maar zieltjes proberen te winnen, probeer toch eens te regeren in plaats van een circusachtige marketingtechniek toe te passen om zo zoveel mogelijk kiezers tot je te nemen. Het woord kiezers zegt het al ze kiezen voor iets, mensen moeten voor je kiezen vanwege je standpunten en niet omdat je het meeste geld over de balk smijt voor een campagne.

Wat een troep hier..
 
nja, Balkenende heeft in 2007 gezegt: "Over 2 jaar willen wij uit Afganistan zijn en een ander Navo land hetgeen wat wij hebben opgebouwd laten voortzetten". Zo ongeveer is het gezegt.

Bos heeft dus alle recht van spreken vind ik dat het nou maar eens over moet zijn en gewoon gelijk.

Verder idd erg benieuwd maar vrees ook voor de uitkomt van de nieuwe verziekingen.
 
Dit kabinet heeft vanaf het begin al laten zien dat ze geen daadkracht hebben en goed leiderschap is er nooit geweest. Geen goed moment om over een kwestie als deze te vallen, maar doorgaan was denk ik ook niet de oplossing..

Ik vrees idd ook de uitkomst van de verkiezingen, hopen op het beste maar :rolleyes:
 
G.W voor MP. +ralf+

Ja en dan valt het kabinet weer na een half jaar, denk je nou echt dat G.W. een goede regering kan leiden? Als je echt zo kortzichtig bent..

Tenzij je nu met Wilders zijn fantastische argumenten komt en die kan onderbouwen, dan kan ik je gelijk geven...al acht ik die kans zeer klein.
 
Tja, Wilders roept af en toe wat de mensen willen horen, weinig onderbouwing verder. Zal er ook niet op gaan stemmen, denk dat er al genoeg idioten zijn die dat wel gaan doen.
 
Hij heeft genoeg goede ideeën.
Maar ik ga er verder niet op in, want daar komt toch alleen maar gezeik van.
Stemmen is altijd op meningen berust namelijk, en het komt 9 van de 10 keer voor dat jullie mijn mening niet delen.

Ik ga in elk geval WEL op Wilders stemmen.
Van mij mogen ze die *** Mocro's en ander gespuis wel een keer aanpakken.

Dan maar kortzichtig, anders word het alleen maar erger en erger, iemand moet ergens een lijn trekken.
Pim Fortuyn tevergeefs..
Ter herrinering, een Turkse stemfolder, terwijl we goddomme in NL leven. :mad:
 
Ik geef je ook geen ongelijk, je stemt inderdaad voor jezelf. Maar persoonlijk stem ik er niet op. Dat heeft verschillende redenen, bijvoorbeeld dat zijn hoofdpunt 'marrokanen' is. Ik denk dat een politieke partij het iets breder moet zien.
 
Wilders zegt wat mensen willen horen, daarom stemmen mensen op hem, wat inspraak vanaf zijn kant is inderdaad niet verkeerd. Maar bij wat meer inspraak heb je het ook gehad wat mij betreft.
 
Wilders is een populist. Hij probeert altijd in de naam van het gewone volk ten opzichte van de 'haagse kaasstolp' te spreken. Maar mijn opvatting is dat 'het volk' de kennis helemaal niet bezit om te weten wat er moet gebeuren om een land goed te besturen.

Dat betekent in normaal Nederlands dat populisten alleen maar kunnen kraken en bekritiseren, en soms nog goed ook, maar een land besturen is een heel ander verhaal. Wilders heeft de geschiedenis ook niet mee; anti-establishment groeperingen hebben met de tijd bewezen dat ze in een zeer korte tijd aan veel populariteit winnen en plotseling ook weer geruisloos verdwijnen.
 
Hij hoeft het land niet alleen te besturen hé, jullie gaan er allemaal maar vanuit dat hij alleen aan de macht is.
Hij moet sowieso een coalitie vormen en alle beslissingen moeten nog door de tweede kamer.

Ik ben benieuwd naar de verkiezen en de uitslag ervan, ik denk wel dat de PVV sowieso één van de grotere partijen word.

Mensen willen nu weer wat anders zien, dus nu word het weer rechts, bevalt het dan niet dan stemmen we weer links en zo gaat de cirkel steeds maar weer door.
 
Back
Top