Jubbega Brommersprint - 20 mei

Voor de mensen die nog zo'n Malossi overall willen moeten me vannacht ff pm'en , maat is XL , dus voor lengte 185 oid , alleen ik ben te smal ervoor , 40 euri neem ik um mee naar Jubbega :P

Tot morgen allemaal , Ooi

we zijn er klaar voor :P

jubbega.jpg

Voor mij wordt t morgen leuk examens leren en werken :'( Maarja ik heb wel de pics om naar uit te kijken morgenavond :p Veel succes en plezier iedereen :)

Zal morgen wel leuk worden ja...

Na nogal wat problemen met grondplaat is het toch nog goed gekomen @ zip. Alleen sproeier verandert .. verder niet echt verder gegaan met afstellen .. maar het gaat wel :P

Originally posted by Streetmagic fan
knapuh komen jullie weer met die gekke crew zoals op rauschenberg???? en die hele tent met alle shizzle!!!
neeeeeeeee helaas niet we kome wel met veel man vanuit het brabantse land
mar de music en de tent blijven thuis

Tot straks,

ik ben niet met me brommer, gewoon @ auto.

Jullie kunnen me herkennen aan me geweldige gezelschap: GOOT
:P

ik hoorde het net niels
miss stond je er zelfs naast....
jmmr ik ga ook niet

ik wens alle deelnemers aan de sprints iig veel s6;)

Zoals Lieuwe zei is het opzich nog best goed gekomen met de SP..

Heb hoge verwachtingen van dat kreng!

Lui, tot morgen!

Woei, hier schiet het ook al aardig op :)
Mijn brommert is ingeladen, Pronk ze ding draait net voor het eerst en Jacco is ook lekker bezig op de bank. Het word een late hier, maar morgen zijn we op tijd present. (hoop ik :P)

Pronk brand hier nu voorbij, klinkt wel sappig allemaal. Ik ga zo denk ik me bedje in. Morgen om 7 uur vertrekken hier. Zal wel half 8 of later worden :X Voor 10en zijn we er wel.

hmm... roel(MHRzwolle) en ik hebben net ook de scoots in de bus gezet... morgenochtend zijn we van plan er rond 9uur ook te zijn... nog ff tenten opbouwen enzow 8P

zie jullie morgen :)

*edit* we komen in totaal met 6 of 7 scoots uit zwolle *edit*

Back