Jubbega Brommersprint - 20 mei

gvd ik heb kriebels in mn buik, wij komen vanuit heerhugowaard met zo'n 10 a 15 man, en 5 scooters. nu nog maar afwachten wat we kunnen laten zien ;)
 
Originally posted by JaguaRox
Achja, elk meeting hetzelfde, week van te voren komt er haast 8P

idd DENKS

Originally posted by LXSpeedfighterz
Mja, ik ben er wel maar zonder scooter..... Was helaas te laat met inschrijven :( Marcel had wel weer geluk de sl@ ;)

:+
mja jij had ook kunnen bellen.. maar neee hoor :+ :|
 
Ik kom morgen samen met grossie@aerox, area17tpp, manta en nog 3andere.
Daarna zullen wij ons voegen bij marcel-nrg en de rest van de friezen:p

Mij zul je meteen herkennen:p let maar op:p
 
Originally posted by Lycorda
nee zijn veilig en goed voorberijd geworden:p
kan het ze niet kwalijk nemen, op zon groot evenement kun je je geen onnodige ongelukken veroorloven

-Tom

Ja dat begrijp ik wel ik vind het alleen k*t dat ze daar pas op het laatste moment mee komen het staat ook niet in het regelement
 
Ik kom morgen ook waarschijnlijk met openbaar vervoer , weet iemand in welke bus ik moet in heerenveen ?
En mischien hoe vaak/laat die bus rijdt en hoe lang die rit duurt.
 
Ik EIS :rolleyes: een heleboel foto's en filmpjes voor de arme stakkers die net zoals ik mn examens moet voorbereiden en dus niet kunnen komen :(
 
Originally posted by EXup^
Ik kom morgen ook waarschijnlijk met openbaar vervoer , weet iemand in welke bus ik moet in heerenveen ?
En mischien hoe vaak/laat die bus rijdt en hoe lang die rit duurt.

is het niet beter om vanaf assen met bus naar donkerbroek en dan naar jubbega ..

dus /assen/ smilde/ appelscha/ donkerbroek=) jubbega :p

naar heerenveen is wel een heel groot stuk om.

ciao arjan
 
Originally posted by aralfa
is het niet beter om vanaf assen met bus naar donkerbroek en dan naar jubbega ..

dus /assen/ smilde/ appelscha/ donkerbroek=) jubbega :p

naar heerenveen is wel een heel groot stuk om.

ciao arjan

hmm , zeg je wat ?!
kan je in donkerbroek overstappen naar jobbegea dan?
welke straat moet ik er uit dan in donkerbroek?
 
Originally posted by EXup^
hmm , zeg je wat ?!
kan je in donkerbroek overstappen naar jobbegea dan?
welke straat moet ik er uit dan in donkerbroek?

er is in donkerbroek een parkeer terrein waar de bus een rondje overheen rijd langs een patatkraam ..

daar rijden volgens mij alle bussen langs.

Oi
 
Ik EIS een heleboel foto's en filmpjes voor de arme stakkers die net zoals ik mn examens moet voorbereiden en dus niet kunnen komen

als jij webspace hebt :p pics komen van mij kant denk wel net een nieuwe 256 kaart erin dus moet goed komen.
 
Tering wat is dit een vet gevoel dat je je scootertje meeneemt naar een spectakel als dit..... Morgen ochtend rond 6 uur vertrekken met 2 combotjes (en totaal 3 man en 1 vrouw).... Zoveel zin in kan niet wachten tot ik naar me bed moet haha. Naja iedergeval moet ik nu nog ff 2 toetsen maken die ik niet heb geleert....... Naja mensen tot morgen tot Jubbega.....

En er gaat van onze kant digi filmcam mee.....
 
Back
Top