This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega Brommersprint - 20 mei

Originally posted by Vanquish
ja mja k weet niet hoe groot jubbega is

Dalijk verdwaal ik in Frysland en dan kom ik er nooit meer uit

Gebruik deze postcode: 8411XS

Ennehm zo groot is jubbega niet opzich, en bijna alle inwoners weten zo langzamerhand wel wat er aan de hand is op hemelvaartsdag 8)

Originally posted by Manta
Gebruik deze postcode: 8411XS

Ennehm zo groot is jubbega niet opzich, en bijna alle inwoners weten zo langzamerhand wel wat er aan de hand is op hemelvaartsdag 8)

thx

Ik ben er ook klaar voor....

Alleen ik zit met 2 dingen:
Hoeveel mm/cm profiel moet je achterband hebben.
Killswitch verplicht. ( ik heb nou een draad naar je hand en die zit op de bougiedop)

En voor de rest moet ik naar de koeling kijken, hij wordt niet warm genoeg

Originally posted by Manta
Mol zei dat ze hier wel aardig scherp op zijn.

Hij had voor mina scooters ook wel een truucje, maar kan het zo niet meer vinden, misschien dat ie dat zelf nog even toe kan lichten?
Gaatje boren in je achteras zodat er een borgdraadje doorkan. Borgdraadje door het gaatje, om een spaan van je wiel heen en klaar. Niet de mooiste, maar wel de snelste manier en ook zeker effectief. De race Viva van Koopmans/Peugeot NL rijd zo ook al jaren rond.

Ga maar tegen Fred rijden dan, mijn ding komt vooruit als dikke stront heb ik het idee

Originally posted by Pronk
Alleen een probleem...ik wil PERSE zelf rijden, en aangezien ik 85 kg weeg, word ik waarschijnlijk weggeblazen door mensen met 3 pk minder, maarja...dat nemen we dan maar voor lief.

heb ik precies hetzelfde jah... alleen ben ik nog weer 5kg zwaarder dan jouw :|

mja, ik heb na m'n moer geen plek over om een gaatje te boren, de as is te kort, ik boor wel gewoon door de moer heen

Bij mijn bws steekt me vertandinn juist helemaal niet uit, het ding is amper te borgen, moet dan ook een gat in me moer maken en dan moet je maar geluk hebben dat de gaten boven elkaar staan als je hem vast draait

Zouden ze het erg vinden als ik ze hier over bel, en kijken of ze voor mina een uitzonderign maken ofzo?

Originally posted by AeRoX MaX BiaGG
Als ik met de trein wil, welk station is dan het dichtstbij?

Heerenveen, daarna moet je met de bus

Enne Remon, bel gewoon en leg de situatie uit, misschien hebben ze er wel wat voor bedacht...

Heb ent gebeld, ben ingeschreven en de technische man is over een half uurtje aanwezig

Oke heb antwoord, mina rijders mogen gewoon een borgmoer hebben, dat is dus die moer die je krijgt bij je std scooter.
Hij moet wel in goede staat zijn(dus niet al 10 keer vast en los gedraait zijn) en loctide zou ook wel handig zijn. We krijgen dus geen problemen bij de keuring als je hier aan voldoed.

'

zo'n gek idee had k dus nog niet