Originally posted by Vanquish
ja mja k weet niet hoe groot jubbega is
Dalijk verdwaal ik in Fryslanden dan kom ik er nooit meer uit
Originally posted by Manta
Gebruik deze postcode: 8411XS
Ennehm zo groot is jubbega niet opzich, en bijna alle inwoners weten zo langzamerhand wel wat er aan de hand is op hemelvaartsdag 8)
Gaatje boren in je achteras zodat er een borgdraadje doorkan. Borgdraadje door het gaatje, om een spaan van je wiel heen en klaar. Niet de mooiste, maar wel de snelste manier en ook zeker effectief. De race Viva van Koopmans/Peugeot NL rijd zo ook al jaren rond.Originally posted by Manta
Mol zei dat ze hier wel aardig scherp op zijn.
Hij had voor mina scooters ook wel een truucje, maar kan het zo niet meer vinden, misschien dat ie dat zelf nog even toe kan lichten?
Ga maar tegen Fred rijden dan, mijn ding komt vooruit als dikke stront heb ik het ideeOriginally posted by Pronk
Ik ben ook keihard aan het beunen, blok zit eindelijk inelkaar, nu nog ophanging voor radiateur+tankje e.d maken. Dan nog afstellen enzo, ik hoop dat ik het ga redden, en dat het vermogen een beetje mee wil zitten
Alleen een probleem...ik wil PERSE zelf rijden, en aangezien ik 85 kg weeg, word ik waarschijnlijk weggeblazen door mensen met 3 pk minder, maarja...dat nemen we dan maar voor lief.
Originally posted by Pronk
Alleen een probleem...ik wil PERSE zelf rijden, en aangezien ik 85 kg weeg, word ik waarschijnlijk weggeblazen door mensen met 3 pk minder, maarja...dat nemen we dan maar voor lief.
Originally posted by rs rullezzz
is dit in jubbega zelf of in jubbega derde sluis?????
Originally posted by AeRoX MaX BiaGG
Als ik met de trein wil, welk station is dan het dichtstbij?
'Originally posted by Remon
Oke heb antwoord, mina rijders mogen gewoon een borgmoer hebben, dat is dus die moer die je krijgt bij je std scooter.
Hij moet wel in goede staat zijn(dus niet al 10 keer vast en los gedraait zijn) en loctide zou ook wel handig zijn. We krijgen dus geen problemen bij de keuring als je hier aan voldoed.