Jubbega Brommersprint - 20 mei

Zo ik heb dan wel een reserve plaats (nr 5 op de lijst) maar ik heb het gevoel dat er meerdere mensen niet opkomen dagen.....

Net eventjes iets aan me afstelling gekloot (draait nog steeds te veel rpm maar het moet maar) dit moet ik gewoon meemaken........

Vorig jaar wezen kijken dit jaar hoop ik zo dat ik kan deelnemen lijkt me echt een kick.....

Verder geld voor mij: meedoen is belangrijker dan winnen

Vervoer is 100% zeker ik heb opel combotje van me werk (word dus gesponserd door OPEL haha).

Ik wil toch deze 'meeting' wel wat forum mensen ontmoeten.... Misschien dat we met ze alleen in een hoekje moeten kruipen....

Ik ben zelf te herkennen aan me evolution (baby blauw nike) shirt (hoewel ik malossi rij haha).

Ik ben er ook zeker weten, alleen of ik er ook met scoot ben dat zal pas woensdagnacht beslist worden denk :D

Maargoed...ik denk dat het wel goed gaat komen, als ik er met scoot ben zal ik ff een foto-tje posten hoe hij er nu bijstaat, want ik wil ook wel wat forum mensen meeten eigenlijk.

hahaha, ik weet al weer hoe dat gaat, achteraf gaan allemaal mensen foto's posten waar ze op staan, en hoe ze er die dag uitzagen, en dan denk je: "joh die kerel had ik gezien" of "owh, was hij dat" :P

Dat houd je tog altijd... Maar idd, ik mag dit ook niet missen, hoe brak m'n scooter ook rijd, ik doe mee !

Originally posted by Yadajo
Mike@Rox, Ruben_09 en ik zullen ook aanwezig zijn, helaas zonder scoots..

Hoe wij te herkenen zijn? Nouw ... niet:+

ik ga jullie aanwijzen ... sletjes :+

Originally posted by wheelie*zip

, hoe brak m'n scooter ook rijd, ik doe mee !

zullen we afsrpreken met de mensen op het forum hier.... dat wie het meest opvallend beroerd rijdt , ( dus door afstelling ) dat die een troostprijs krijgt :P ? 8P

of we maken een top 10 hier :D vet man :P

hele grote kans dat ik in de top 10 kom want me scoot heeft zo nu en dan ff een paar minuten geen zin en dan doe ik 14 seconden over de 150 meter net zoals een std scoot :|
Maar als ie het goed doet ben ik blij :D

Originally posted by Marcel-NRG
hierbij nodig ik jullie uit mij te meeten :+

Als je iemand ziet die de hele tijd ':L' doet en 'DENKS' zegt, dan is het Marcel :D

En nee, ik ben niet te herkennen aan me Jaguar-kledij, maar aan een de Jager sjirt :P

Originally posted by JaguaRox
Als je iemand ziet die de hele tijd ':L' doet en 'DENKS' zegt, dan is het Marcel :D

En nee, ik ben niet te herkennen aan me Jaguar-kledij, maar aan een de Jager sjirt :P

Hebben ze die shirts in jou maat :P

Originally posted by JaguaRox
Het is eigenlijk een bed overtrek met 3 gaten uit geknipt voor me hoofd en armen, maar sssssssssssst.... :X

;)

Niet in Jaguar outfit :eek: ... jammer hoor .. zeeer jammr :P

Ben benieuwd hoe de rox er uit zien na de metrafose (owfzo)

Back