Jubbega Brommersprint - 20 mei

nou ik hoop dat mijn scoot t goed blijft doen :X
gister reed ie zwaar brak. Hij stoterder als de ziekte en ineens deed ie het weer goed 8P de tijd was 8.3 dus denk niet dat ik onder de 8 ga komen :(

Maar misschien dat ie op jubbega zin krijgt :P

Als je in de 7 wilt rijden moet je gewoon een ventje erop zetten van 50 kilo ofzo... dat scheelt wel zo ontzettend veel.

Gast hier ook zelf reed ie rond de 9 seconden (evo,c16) hij weegt 75 kilo ongeveer. Ventje erop van 40/50 kilo en toen draaide die gelijk rond de 8 seconden.

Ik heb net ook ff proefritje gemaakt met me malossi vertanding erin, staat nog lang niet goed... Koppeling slipt innet begin een beetje, en m'n std. membraan terkt et niet :P Zitten ook nog std. kleppen in, dus ja... wat wil je..

Ik ga maar ff proberen die kleppen te vervangen door Malossi kleppen... en Ik ga ff een Delta monteren... kijken wat ie dan doet...

Hoe dan ook ben ik aanwezig :)

Originally posted by Lieuwe
Als je in de 7 wilt rijden moet je gewoon een ventje erop zetten van 50 kilo ofzo... dat scheelt wel zo ontzettend veel.

Gast hier ook zelf reed ie rond de 9 seconden (evo,c16) hij weegt 75 kilo ongeveer. Ventje erop van 40/50 kilo en toen draaide die gelijk rond de 8 seconden.
als der iemand nog een lichte rijder nodig heeft;) })

ik weeg al 58, dus das wel ligt genoeg denk :#
Ik heb net me 9liter tank , accu , helezooi draden en nog wat overbodige dingen eruit getrapt. ( toeter enzo )
Als ik vanmiddag het 1 litertankje van kiwi-rox erin heb ga ik weer ff testen. :P

Ben benieuwd of het wat scheeld 8P

Back