Jubbega Brommersprint - 20 mei

alstu :) vanuit leiden centraal...

aeroxevo70-route.JPG

www.ov9292.nl doet een hoop...

Last edited:
tanx aerox evo 70, maar ik heb me pa zover gekregen om me te brengen, dat scheeld ook de helft van de reistijd.
alleen de rox gaat wss niet mee, helaas maar dat ik er ben vind ik al erg gaaf

0oi

net ff test gereden... 8.2 seconden over 150 meter. Ruim gemeten dus met speling naar boven ( door stopwachts )

Koppeling greep VEEL te snel aan dus volop dip int begin van een seconde , de motor was VEELS te heet omdat het elke keer fout ging met meten en ik rij nog met een ngk9. Dus morgen ff opnieuw vlammen op de juiste manier :D

eddit : met die dip van een seconde bedoel ik dus niet dat ik een seconde sneller was geweest als ie het goed had gedaan he ;)
De dip duurde een seconde maar hij reed wel redelijk weg maar niet goed / perfect.

Last edited:
weet trouwens iemand hoe ze meten op jubbega? stopt de tijd als je voorwiel over de lijn komt? Zit toch zo'n sensor op de weg?

Ik had vandaag gemeten dat ik echt helemaal voorbij de streep was....

ben iig aanwezig nou nog hopen dat me scoot btje mee wil werken zodat die mee kan:D wordt wel vet denk ik:) ff wat mensjes meeten..:P

Hoop dat het mooi weer word :S Het zal gvd maar regenen oid :X Iig. komen we met een SKW Rox, en maybe slider mee ofzo :P Just voor als de dragster vast naait ofzo :+

Originally posted by A-Bizar
weet trouwens iemand hoe ze meten op jubbega? stopt de tijd als je voorwiel over de lijn komt? Zit toch zo'n sensor op de weg?

Ik had vandaag gemeten dat ik echt helemaal voorbij de streep was....

idd ben ik ook wel benieuwd naar... we kwamen hier btw uit op 7.02 sec vanaf dat diegene op het gas ging gerekend :rolleyes:
we zullen zien donderdag :)

*Edit* Kheb d'r zin in!! :D *Edit*

Originally posted by ZwolleEvert
idd ben ik ook wel benieuwd naar... we kwamen hier btw uit op 7.02 sec vanaf dat diegene op het gas ging gerekend :rolleyes:
we zullen zien donderdag :)

*Edit* Kheb d'r zin in!! :D *Edit*

7.02 lijkt me verkeerd gemeten. Maarjah... ben heel benieuwd wat iedereen gaat scoren :D

We zien donderdag wel :)

Greetz

Is er iemand die niet gaat naar JUbbega maar zich wel heeft ingeschreven, ik zou graag voor die persoon in de plaats gaan, dus laat dat me ff weten via PM :*

grtzz, Jacco.

Back