Jubbega Aftertalk (gebeurtenissen en resultaten)

Ik vond het ook erg vet, uiteraard weer een hoop oude bekenden tegengekomen, en 2 nieuwe mensen gemeet, 'The Ant' en 'Beresnel'. Mijn NRG (zilver frame met fluor oranje velgen, en mega-radiateur)reed opzich niet slecht als je bedenkt dat het 3 dagen geleden nog een leeg frame was en een gesplitst carter :D. Gisternacht niet geslapen, om 3 uur snachts liep het ding eindelijk, toen van 3 tot 3:45 op de testbank gestaan, en een vermogen van 25,01 gescoord (koopmans bank). Dit staat ongeveer gelijk aan 19 tovami/dynojet pk's, en opzich was ik wel tevreden. Er valt nog veel meer uit te halen, maar daar was gewoon geen tijd voor, volgende week ga ik wel weer verder testen.

Mijn 1e run ging redelijk, tijd was 8.0 seconde en dat was met een slechte start, wel goede reactie, maar ik moest het gaslaten omdat het voorwiel tever omhoog ging. Ondanks dat toch nog een snelle tijd neergezet, dus vol vertrouwen op naar de 2e run, de start was perfect, en ik wist zeker dat me tijd sneller zou zijn als de 1e run, totdat....na 50 meter....me gashandle losschoot :'(

Toen was het voor mij dus over met de pret...ik baalde er flink van, want er had dus een kansje ingezeten dat ik door had gegaan naar de volgende ronde als dit niet was gebeurt.

Maargoed...als als als hebben we nix aan, het was weer een gezellig dag :)
 
Mmmm. dan wil ik wel zon gila power :D, heb ook best wat mensen gemeet, alleen de voorkap is ergens tegenaan geschaafd, dus Razma :D stickers....
En dat de zip niet echt aan de grond wou blijven (A)
 
ja dr stond zon raar iets op, evg volgens mij. stond in ieder geval geen polini op! dat weet ik wel. maar volgens mij had ie wel een zelfbouw frame want hij had allemaal vierkante buizen enzo. het zag er ook niet uit als een scooter frame.
 
Nu je het zegt en de foto nog even zitten te bestuderen, heb je eigenlijk wel gelijk. Het lijkt ook een selfmade frame :D
 
Dempster het is wel evo wat ze eronder hebben, dat zijn ook die lui die 20,1 pk's uit een untuned evo gehaald hadden....
 
Originally posted by Streetmagic fan
ja dr stond zon raar iets op, evg volgens mij. stond in ieder geval geen polini op! dat weet ik wel. maar volgens mij had ie wel een zelfbouw frame want hij had allemaal vierkante buizen enzo. het zag er ook niet uit als een scooter frame.

aangepast scooter frame.
evg is gieterrij, maar kan ook evo teken zijn.
lijkt wel beetje op mekaar :)
 
Originally posted by Zipaman
Dempster het is wel evo wat ze eronder hebben, dat zijn ook die lui die 20,1 pk's uit een untuned evo gehaald hadden....
Dan doen bekende tuners toch echt wat verkeerd, denks... Theoretisch moeten hun wel 23 pk halen :X
 
Door FKT ? Want ik zag namelijk al wat in zijn cilinder gegraveerd.. :rolleyes: Kon alleen niet zien wat, of het nou FKT of XSH oid was
 
Originally posted by Ruben_09
Dan doen bekende tuners toch echt wat verkeerd, denks... Theoretisch moeten hun wel 23 pk halen :X

dat ding knallde wel echt had op de 150 meter 7,2..
 
Het was een leeggemaakte scooterframe waarbij sommige ronde buizen (vooral aan de achterkant) zijn vervangen voor vierkante buizen want die waren nmlk lichter en steviger....... Het is Wel een EVO tuned door S.T. en ik dacht dat er altijd EVG opstaat bij een polini evo.........

Voor de rest heeftie 7.2 geboekt maar toen kwam van Schie meteen met een 7.1 (baan record stond op 7.3..)

Wel leuk vond ik de ronde tussen deze nrg en de Twins voor de 2de en 3de plaats.... het viel me niet tegen! En natuurlijk allemaal op camera gezet :D

Super dagje!
 
Originally posted by Ruben_09
Door FKT ? Want ik zag namelijk al wat in zijn cilinder gegraveerd.. :rolleyes: Kon alleen niet zien wat, of het nou FKT of XSH oid was

wist et wel :s
maar na wat bier was ik het niet meer baas en ben ik het dus vergeten :X
 
maar je moest toch met std. balhoofd rijden ofzo, dus ik snap niet waarom die sprinter meedeed. dat mag toch helemaal niet ofzo???
 
Hmm, meeting was vet.

Stond bij die spiderman-rs

naast pro race ntt enzo.

Nadeel was, herkende alleen de scoots, wist dus niet wie erbij hoorde:p
 
Die Fabrizi Runner moest tegen Remie (Chezzmo) En hij is gewoon effe dik geboekt door een zip :+
 
ik ben benieuwd hoeveel scoots afgekeurd waren op borgveer van achterwiel, terwijl van SCHIE (lokale held) gewoon reed zonder borgveer, Klasse justitie?
 
Ach niet druk om maken , ding komt toch niet voorruit :X

Pas als die gewonnen zou hebben had je moeten zeuren erover :p
 
Back
Top