Jubbega Aftertalk (gebeurtenissen en resultaten)

Originally posted by JaguaRox
Beetje idioot te gassen op het grasveld...:L

zoals dit :? :X

115-1085082715.jpg
 
Originally posted by melf #50
iemand nummer 78 nog gezien? met een sonic ofzo geloof ik. maakte eerst een valse start en daarna nog een keer starten pleurde ie meteen op z'n plaat! hij was behoorlijk pissig!

Hehe ja ik heb hem op z'n plaat zien gaan:p
Eerst wou hij z'n helm tegen z'n scooer aan gooien en bedacht zich toen, en daarna ook nog eens tegenaan schoppen maar dat ook maar niet gedaan:p
 
*slaps ronaldV*

:W

*edit Godverdomme Jaguarox en ik hebben dezelfde ideeen en pics gezien :p Picje maar ff weggehaald
 
Hehehehe die gast die ineens zijn zip liet omvallen:D Hij ging door ze enkel, is een vriend van mij. Majah ik zag jeroen zelf ook door het gras Crossen :+ Inne stiekem fototje gemaakt
 
nou ik werd echt genaaid , vernederd , en misbruikt daaro :'(

Ik stond eerst zoals vele andere een half uur minimaal in de rook van andere te wachten voor ik kon sprinten.
Ik was bijna aan de beurt maar ik had m nog niet open getrokken op een lang stukje weg om schoon te branden en niemand kon ff snel m omhoog houden en kon dat zelf ook niet :'(

Toen kwam ik er achter dat ik tegen een sprinter moest. Volop ligt en volop lang. 8P leek niet op een scooter maarjah....

Ik wist niet hoe de lichten daar werkte dus ik deed iets fout volgens die man daar. Dus ik kijk naar de lijn of ik goed stond... hoor ik ineens die sprinter weg blazen 8P ik snel gas geven.... stotterd me scoot tot de 15... en daarna was ik helemaal alleen op de weg met een zwaar slechte tijd.

Ik was gelijk saggo dus was me eerste en laatste heat.

Maarjah vond t verder echt heel vetjes daar en vond het eigenlijk veel leuker om te kijken :D

Filmpje staat als het goed is ergens op inet hier.... waar je kan zien hoe de sprinter weg schiet terwijl ik nog aant uitzoeken was hoe alles in zijn werk ging daaro.
tot mijn verbazing was mijn reactie nog best vel zonder te kijken :p
 
ik vond het echt meesterlijk
maar wie was die kill die 2de werd met die zip ofzo met voor en achetr trommel en met en evo ??
 
njoh was zekers wel genieten!, bjorn en michiel konden niet helaas dus maar samen met dennis vertrokken voor een ritje van dik 4 uur.

later nog gewacht op mathieu die met ons meeging

bij aankomst beetje met Twins volk en marco zitte praten, en op zoek naar marcel maarja die konk niet meer vinden achteraf, dragster was ook pleite maarja, volgende keer meeten dan maar;)

nog zitten kijken hoe chesmo een uber wheely-bar te voorschijn haalde die hij helaas niet heeft gebruikt ( wel uber mooi gemaakt!:) )

voor de rest niet al teveel forum volk gezien/herkent, komt next time wel;)

organisatie was zeer goed, volgend jaar zeker weer:W

en nog bijna een losvliegende filter gezien die 1m van ons af lande, humor :p

-Tom
 
Originally posted by Streetmagic fan
die nrg was ook een zelfbouw frame. die gast ging keihard met een gilardoni. !
Zat er op die NRG, die 2e werd een Gilardoni ? en het was geen zelfbouw frame, alleen verlengd subframe
 
:D, je weet het maar nooit, iedereen zei ook dat Athena niet snel ging. Terwijl bijna op EVO niveau ligt :X
 
Back
Top