JasperdB said:mijn inschrijfforumlier is gearriveerd in jubbega *D
8) tot dan
Scootercrosser said:Als je komt kijken kost dat verder nog geld? En waar in jubbega moet men dan zijn?
Blijkbaar nog steeds niet Inne, ik doelde op de wachtrij/file auto's bij lelystad tussen de ingang van het terrijn en de snelweg :XRazma said:ik geloof dat het over de ritten er heen en terug gaat bartje
[edit] I get the point al...
de wachtrij voor het rennerskwartier 8P
gewoon lekker vroeg zijn
Hoe kan jij nou alweer een formulier hebben...JasperdB said:mijn inschrijfforumlier is gearriveerd in jubbega *D
8) tot dan
KrazieHansie said:Hoe kan jij nou alweer een formulier hebben...
Rolf@Jaguar said:hahaha ebay praktijken.. :W
Ik ben zeker van de partij dit jaar.. same as last year 8) alleen ff zorgen om een goede tijd neer te zetten ipv 8.6 :X.
See you 25 Mei
Scootercrosser said:Heb gevonden waar het word gehouden, maar hoe laat beginnen ze met de eerste rit? Dat vind ik nergens terug.
ErwinB said:Iemand idee of de top 8 van vorig jaar ook voorang krijgen met het inschrijven dit jaar?
ErwinB said:Iemand idee of de top 8 van vorig jaar ook voorang krijgen met het inschrijven dit jaar?
Tormentor said:jasper hoe kan het dat jij al ingeschreven staat dan...terwijl je niet eens op de reservelijst stond:S
Scootercrosser said:Heb gevonden waar het word gehouden, maar hoe laat beginnen ze met de eerste rit? Dat vind ik nergens terug.