Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

GROSSIE said:
Dit verhaal vind ik vaag..

Je hoorde vorig jaar iedereen: tering beter tyfen die puchjes ff op en komen de scooters:+:P

Mjah ik snap dat ze de brommersprint wel een btje erin willen houden

tjah een friese traditie denks :X , ik vind het ook vaag.
Maar die contact persoon heeft het haar fijn uitgelegd :*

ABT said:
Maarja, wees nou eerlijk, ik vind de standaardklasse ook geen zak aan om naar te kijken (op een paar snelle na). Allemaal hetzelfde, de ene heeft het daar laten tunen en de andere daar en 3kwart rijdt langzamer dan de Automatenklasse:?
Ik vind het alleen jammer dat ze de extreme klasse daar ook in betrekken, want dat vind ik wel een echte brommersprintklasse, kwa bouwwerken ed.+pippi+

Je hebt gelijk misschien, alleen het geldt dondersgoed ook voor de Xtreme klasse wat jij nu zegt.

Ik denk zelf dat de Scooterklasse nog elk jaar het verassends is, terwijl alle andere klasse bijna elk jaar dezelfde top 3 hebben.

ruud. said:
staat allemaal in technisch reglement, zonder kappen is gewoon extreme klasse. Origineel gelijkende beplating dient gemonteerd te zijn.

ik hoop het niet :p

hoop dat er nog een plekje vrij is tzt :(

Ik denk niet dat ik aanwezig ben ditmaal helaas... :(

Dit omdat mijn wedstrijdformulieren door een toen nog maat van mij zijn ingevuld op zijn adres, Dus dat betekend dat hij al de formulieren thuis krijgt gestuurd en aangezien dat hij er 4 krijgt en momenteel 4 sprinters bezit denk ik dat de kans heel erg klein is om deel te nemen voor dit evenement, ook is dit het geval in Damwoude dit jaar, Genemuiden staat vast. Dus ik denk dat ik me toch maar aanmeld bij de SBO dit jaar zodat ik toch wat wedstrijdjes kan rijden...

Tis jouw formulier, jij hebt er recht op zou naai streek zijn als hij jouw vorig jaar heeft ingeschreven en nu dat formulier voor zichzelf pakt.

JusSeb said:
Tis jouw formulier, jij hebt er recht op zou naai streek zijn als hij jouw vorig jaar heeft ingeschreven en nu dat formulier voor zichzelf pakt.

Ja idd maar het is wel zo het is dan een naaier probeer al sinds ons Msn gesprek contact met hem te krijgen, Maar hoor niks ook hoorden ik vandaag al dat degene er wel voor zou zorgen dat ik niet meedeed in Damwoude (thuisbasis :) ) Om dat meneer in de organisatie zit.

KrazieHansie said:
Ja idd maar het is wel zo het is dan een naaier probeer al sinds ons Msn gesprek contact met hem te krijgen, Maar hoor niks ook hoorden ik vandaag al dat degene er wel voor zou zorgen dat ik niet meedeed in Damwoude (thuisbasis :) ) Om dat meneer in de organisatie zit.

probeer gewoon iemand te vinden die vorig jaar meedeed en dit jaar niet en zorg dan die je die gasten allemaal vlamt.

in de aftermeeting heb ik ook wel zin maar dan moet ik op jubbega ook wel deelnemer zijn want om nou 320km enkele reis temaken voor een aftermeeting.

Sonic Tuning said:
probeer gewoon iemand te vinden die vorig jaar meedeed en dit jaar niet en zorg dan die je die gasten allemaal vlamt.

in de aftermeeting heb ik ook wel zin maar dan moet ik op jubbega ook wel deelnemer zijn want om nou 320km enkele reis temaken voor een aftermeeting.

Mja moet ff zien of dat lukt ik baal eigenlijk meer van Jub dan damwoude naja moet maar ff zien, maar als die gast er daadwerkelijk voor zorgt dat ik niet kan rijden, leg ik wel geld neer voor een protest want die hond rijdt met een Sym met Pia blok in Std. Maar helaas kan ikmij niet tot dat niveau verlagen en blijf dus ff afwachten :)

Net zo gezellig als de stoet wachtende voor lelystad afgelopen jaar? :D

Of was jubbega nog langer :? (ben niet aanwezig geweest daar door omstandigheden).

ik geloof dat het over de ritten er heen en terug gaat bartje :)

[edit] I get the point al...
de wachtrij voor het rennerskwartier 8P
gewoon lekker vroeg zijn :)

Last edited:
KrazieHansie said:
Mja moet ff zien of dat lukt ik baal eigenlijk meer van Jub dan damwoude naja moet maar ff zien, maar als die gast er daadwerkelijk voor zorgt dat ik niet kan rijden, leg ik wel geld neer voor een protest want die hond rijdt met een Sym met Pia blok in Std. Maar helaas kan ikmij niet tot dat niveau verlagen en blijf dus ff afwachten :)

Sipke krijgt toch ook een formulier thuis ?
Anders hebben wij misschien nog wel een spare als ik me herriner.

Back