Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

JasperdB said:
of ik ben ingeschreven weet ik niet :P ik vroeg niet naar m'n startnummer oid... ik wilde alleen even weten of mijn inschrijfformulier was gearriveerd of niet :) en dat was hij.

en btw, ik reed vorig jaar niet mee remember ?

Vraag ik mij alleen af hoe jij uberhaupt aan een insschrijfformulier komt :?

Ga naar buiten dan :P

In ieder geval, heeft iemand het oude formulier nog? Dan kan ik als er post binnenkomt mijn moeder opdragen om gelijk te gaan posten :W

^^

D.J said:
Ga naar buiten dan :P

In ieder geval, heeft iemand het oude formulier nog? Dan kan ik als er post binnenkomt mijn moeder opdragen om gelijk te gaan posten :W

^^

Ja grapjas... doek wel maar hij start niet :P:P:P Nee ik moet echt rijden.. :)

Dit seizoen proberen een heel seizoen mee te draaien jubbega moet ik zeker bij zijn :D , hopenlijk mooi weer en een goede sfeer !

sturen jullie oude formulieren op? want ik heb nog niks binnen gekregen?
als iedereen dat nu doet, is de scooterklasse al vol voordat je je uberhaubt mag inschrijven.

of denk ik nou verkeerd, of heb ik het verkeerd begrepen.
want anders stuur ik ook het oude formulier op. maak ik misschien nog kans om mee te doen

haha, ik denk dat je het verkeerd heb begrepen, als je op de reservelijst stond vorig jaar heb je een grote kans dat je je formulier snel ontvangt ! ;)
wees maar grust, er zijn er genoeg die zowat ckr toch neit meer mee kunnen doen. Waaronder ik :'( :@ door die stomme klote regel, wat wel enigszins te begrijpen is.

mja succes iig !

mattai88 said:
haha, ik denk dat je het verkeerd heb begrepen, als je op de reservelijst stond vorig jaar heb je een grote kans dat je je formulier snel ontvangt ! ;)
wees maar grust, er zijn er genoeg die zowat ckr toch neit meer mee kunnen doen. Waaronder ik :'( :@ door die stomme klote regel, wat wel enigszins te begrijpen is.

mja succes iig !

ik heb vorig jaar mee gedaan, dus ik zou toch een formulier moeten krijgen

big-t said:
ik heb vorig jaar mee gedaan, dus ik zou toch een formulier moeten krijgen

Half februari ff goed op je mat letten ;)

Er zijn alleen al formulieren verstuurd voor de reserves van vorig jaar die net niet mee konden doen...

oke, das duidelijke taal :P

maare heeft iemand enig idee hoeveel reserves er waren vorig jaar ?
10 20 30 ? anders word het echt een race wie de snelste postbode heeft enz....
beters rij ik dan van uit maastricht naar jubbega, ben ik sneller als de ptt :P

big-t said:
oke, das duidelijke taal :P

maare heeft iemand enig idee hoeveel reserves er waren vorig jaar ?
10 20 30 ? anders word het echt een race wie de snelste postbode heeft enz....
beters rij ik dan van uit maastricht naar jubbega, ben ik sneller als de ptt :P

Ik denk dat de reserve lijst langer is dan dat er in de std nog extreem scooter klasse mee kunne doen :)

Back