Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

RemcoV said:
Ik denk dat de reserve lijst langer is dan dat er in de std nog extreem scooter klasse mee kunne doen :)

als het waar is wat jij zegt, kan er dus al geen standaard scooter meer mee doen, alleen de mensen die het in de buurd van jubbega wonen, want die kunnen hun formulier zelf brengen, das sneller als de post vanuit maastricht.
zou wel leuk zijn om te weten hoeveel er op de reserve lijst stonden.
iemand van de organisatie ?

Valt wel wat mee, zo lang was die reservelijst echt niet.
Heus niet alle mensen die te laat waren staan op die lijst hoor, alleen een aantal die nog nét te laat waren en misschien toch nog een kansje hadden door een uitvaller.

En als je het zeker wilt weten bel je maar ff met de organisatie.

gvd, had ik maar niks gezegd:P nu gaan jullie allemaal rijden.
dan maak ik alleen kans , als de ghost rider me ff brengt.
maar jah ik zie het wel.
anders komen we toch gewoon kijken, maar meedoen is relaxer.

Aftermeeten in de Mac in Joure netzoals vorig jaar, tent was half afgebroken8P.
Beetje jammer dat ik vorig jaar mn scoot niet had meegenomen, dan kon ik dit jaar ook nog meedoen:L

Maja tis niet anders, dan maar gewoon dik aan het bier en dr rest van de medeforummers zien vlammen9||6

Scootercrosser said:
Als je komt kijken kost dat verder nog geld? En waar in jubbega moet men dan zijn?

gewoon op het geluid afgaan :P

ik heb me inschruifding ook aangevraagd :)

die gast zei dat t nog wel esn moeilijk nog worden

de mensen die vorig jaar ook gereden hebben hebben maar geluk :S

trwns wat ik vorig jaar gezien heb waren er meer scooters dan puchjes :S

nu willen de 200 startplekken vullen met die klere dingen en 100 totaal met scooters :S

rare lui hoor

keesz said:
gewoon op het geluid afgaan :P

ik heb me inschruifding ook aangevraagd :)

die gast zei dat t nog wel esn moeilijk nog worden

de mensen die vorig jaar ook gereden hebben hebben maar geluk :S

trwns wat ik vorig jaar gezien heb waren er meer scooters dan puchjes :S

nu willen de 200 startplekken vullen met die klere dingen en 100 totaal met scooters :S

rare lui hoor

Rare lui? Wij hebben de laatste jaren jubbega compleet geowned met onze scooters, opzich wel logisch dat ze dat aan banden gaan leggen. Het is begonnen met brommers en dat willen ze graag zo houden, niet dat ze de klasses vol krijgen met ander spul maargoed... Toch was het vorig jaar ook wel gezellig hoor met 160scooters :D.

Back