Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Ik wou ook een standaardklasse scooter gaan bouwen, maar de kans dat ik @ Jubbega mee kan doen is een beetje klein denks:X Misschien dat ik me toch maar weer op de oldstyle Zundapp hardcore sprinter moet concentreren+pippi+

Moet wel eerlijk zeggen dat ik als toeschouwer de standaard scooterklasse absoluut niet boeiend vind. Zitten misschien 10 dingen bij die de moeite waard zijn (die dus goed hard lopen). Dus dat het aantal terug is gebracht naar 60 is zo gek niet. Zou dan wel fijn zijn als die 60 scooters ook gaan als een jekko; dus soort van kwalificatie vind ik wel een goed plan :)

Hoop wel dat ik gewoon in de extreemklasse mee kan doen trouwens; in mijn Mintje zit ECHT veel geld en tijd; en is eigenlijk 99% gedaan voor Jubbega.
Bovendien denk ik ook wel een kansje te maken op een :winner:

Ciao

ErwinB said:
Idd, Beter gaven ze de eerste 10 voorrang van vorig jaar. Dan heb je pas echt spektakel :D

en als je nou wel eens super snel beestje hebt, maar vorig jaar kut gestart bent. dan hoor je niet bij die eerste 10. dan had je ook pech.
ik vraag me echt af hoe het gaan gaan dit jaar.
ik lees alleen maar van inschirjf formulier hier en daar. terwijl dit dan allemaal mensen moeten zijn van de reserve lijst van vorig jaar.
want ik heb nog niks binnen gekregen en ik deed vorig jaar mee.
het kan zijn dat dat komt omdat ik in maastricht woon, maar dat denk ik niet.
beter allemaal gewoon afw88, en zodra je het inschrijf formulier krijgt begint de sprint al :P

-Cris- said:
Ow ja, nou ik dacht wat opgevangen te hebben dat degene die dit jaar niet zouden kunnen rijden omdat het vol zit, volgend jaar voorrang krijgen. Maar ik weet dus niet of dat 100% waar is:rolleyes:

Als dat zo is, dan is volgend jaar over een maand ook al vol....8P, (gok ik) als ze uberhoud nog nieuwe rijders laten inschrijven :), zal mij niet verbazen als het dit jaar al vol zit met reservelijst van vorig jaar+ ouwe rijders van vorig jaar......

(STD scooterklasse)

Sibo said:
Als dat zo is, dan is volgend jaar over een maand ook al vol....8P, (gok ik) als ze uberhoud nog nieuwe rijders laten inschrijven :), zal mij niet verbazen als het dit jaar al vol zit met reservelijst van vorig jaar+ ouwe rijders van vorig jaar......

(STD scooterklasse)

Of niet..:) er zijn nog maar 9 defenitief ingeschreven voor de stnd scooterklasse.. :)

Ik had netnog wat vragen dus gebeld..

Vraag niet waarom.. maja ik sta er wel van te kijken :)
Dus nog 51 plaatsjes over.. :)

wat jullie zeggen met 1x een kwalificatie.
Ok er start iemand slecht en rijd een langzame tijd terwijl hij vorig jaar in de finale stond. Dan krijg je daar weer gezeur over.

Ronnie said:
Ok er start iemand slecht en rijd een langzame tijd terwijl hij vorig jaar in de finale stond. Dan krijg je daar weer gezeur over.

als rossi 15e start hoor je hem toch ook niet huilen ? ik vind het echt een super id :D

Ik ben er misschien, weet nog niet of ik dan moet werken(of heeft iedereen op hemelvaart vrij?)

Me maat doet wel mee, met mijn pro race blok:)

Ronnie said:

Dat noemen ze nou sprinten, alles kan gebeuren.

Back