Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Ben ik ff blij dat ik me voor SBO sprints heb ingeschreven !!! ;);):D

Hoop niet dat mensen zo gaan zeiken, als dat vol zit..

Ik ben hier iig zeker aanwezig..

Sander said:
Nou...

Dan toch lekker geen Jubbega 2006 :)? Scheelt me weer 550 km in een auto hobbelen ;)
Juist :7
als ik dit zo lees wordt het toch geen sprinten. en om alleen voor een 'aftermeeting' 350km te gaan rijden zie ik ook niet echt zitten :+

Ik heb gister dus ook gebeld :) tegen 18:05.
Zelfde verhaal als wim, maar ik vroeg dus ook why er maar zo wienig
scoots mee deden.
Er zijn vorig veel klachten gekomen van het publiek dat er zoveel scoots mee deden.
Omdat het een traditie = (BROMMERSPRINT) willen ze gewoon dat er minder scooters mee doen dit jaar en de volgende jaren ook.
Dus vandaar dat de brommer/schakel klassen onbeperkt is kwa deelnemers.
Hij zei dus ook van btr koop je een brommer :X :rolleyes:

servi.

Vanuit het publiek , vreemd aangezien het publiek vorig jaar 99% jongeren waren en die zullen meer voor de scooters komen denk :)

Maar goed er is ook altijd nog Genemuiden en Damwoude als Jubbega vol zit :W

Als ze nou de dag erna de ''scootersprintdag'' doen :P vragen ze van mijn part 20 eu per deelnemer... onbeperkt inschrijven, strijken ze nog mooie winst op ook... en de mensen die een ''brommersprint'' willen zien krijgen ook alleen brommers te zien ;)

dat lijkt me nou een puik plan :P

ws hebben ze er weinig zin in... maar je weet maar nooit

Maarja, wees nou eerlijk, ik vind de standaardklasse ook geen zak aan om naar te kijken (op een paar snelle na). Allemaal hetzelfde, de ene heeft het daar laten tunen en de andere daar en 3kwart rijdt langzamer dan de Automatenklasse:?
Ik vind het alleen jammer dat ze de extreme klasse daar ook in betrekken, want dat vind ik wel een echte brommersprintklasse, kwa bouwwerken ed.+pippi+

JasperdB said:
Als ze nou de dag erna de ''scootersprintdag'' doen :P vragen ze van mijn part 20 eu per deelnemer... onbeperkt inschrijven, strijken ze nog mooie winst op ook... en de mensen die een ''brommersprint'' willen zien krijgen ook alleen brommers te zien ;)

dat lijkt me nou een puik plan :P

ws hebben ze er weinig zin in... maar je weet maar nooit
dus jij wil 20 euro betalen om 2 x te kunnen sprinten:eek:

Dit verhaal vind ik vaag..

Je hoorde vorig jaar iedereen: tering beter tyfen die puchjes ff op en komen de scooters:+:P

Mjah ik snap dat ze de brommersprint wel een btje erin willen houden

Ik heb het wel op Jubbega hoor... Alleen vind ik het zonde van mn piek & moeite... :)

( en aangezien de Storm nu uit elkaar ligt, en verkocht is... weinig kans op een top 3 plek... )

ABT said:
Maarja, wees nou eerlijk, ik vind de standaardklasse ook geen zak aan om naar te kijken (op een paar snelle na). Allemaal hetzelfde, de ene heeft het daar laten tunen en de andere daar en 3kwart rijdt langzamer dan de Automatenklasse:?
Ik vind het alleen jammer dat ze de extreme klasse daar ook in betrekken, want dat vind ik wel een echte brommersprintklasse, kwa bouwwerken ed.+pippi+

Is toch precies hetzelfde als de extreem klasse, ik bedoel vergelijk de top 10 stnd eens met top 10 xtreme. Zijn nagenoeg dezelfde tijden op v.Schie na. Sterker nog de 2e snelste tijd van vorig jaar komt op naam van een stnd scoot!! Top 10 van stnd rijdt ook 75% van extreme zoek. Maw dat blijf je houden en doe je weinig aan denk ik.

edit: situatie was later in het seizoen wel wat veranderd idd.

Back