Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Ik hoop ook aanwezig te zijn . Kan ik niet meesprinten , dan ga ik wel voor de aftermeeting . 100 inschrijvingen voor een sprintdag vind ik wel ff ASO weinig :|.

als ze nu bvb een max aantal inschrijvingen per klasse hebben
als die klasses niet vol komen te zitten die plaatsen aan bvb std/extreem scooterklasse kunnen worden gegeven:)

Hier ook nog niets. Wat in ieder geval wel duidelijk is, is dat de heren van de Brommersprint de brommers weer terug willen. Had vorig jaar al met zo'n man van de organisatie gesproken, en die vermelde dan toen ook al dat ze wat meer terug wouden naar de "traditionele" brommersprint. "Zoals Vroegah" zeg maar :P toen St.Net nog niet om het hoekje kwam kijken :X

Huib said:
ik denk dat je op goeie hoop heen moet gaan. dat ze om 12 uur de laaste nummers verkopen/uitdelen..moet je wel als eerst aanmelden ofzo

Idd, was jij tog vorig jaar huib?, hier 10 euro ik wil rijde :D en geregeld 8)

BT said:
Ik hoop ook aanwezig te zijn . Kan ik niet meesprinten , dan ga ik wel voor de aftermeeting . 100 inschrijvingen voor een sprintdag vind ik wel ff ASO weinig :|.

Het probleem is dat het een ''brommersprint'' is en dat willen ze behouden, daarom zo weinig scooter rijders

Vorig jaar was ik er ook maar was men camera vergeten :S. Was echt koud gewoon! Had een maat bij me en die vond er niets aan en wou snel weer weg, maar ik wou blijven. Men meoder had dit wel door toen ik hara belde om me op te halen dus kwam ze express veel later dus kon ik nog wat langer blijven.
Dit jaar ga ik op mijn Aerox heen dan moet ie wel klaar zijn. Rij ik er heen want ga niet mee doen. Woon er niet zo superver weg en ik neem dit jaar men camera mee en dan probeer ik wat filmpjes te maken en foto's.
En die nieuwe regels stonden ook in het boekje. Maar zal wel ff zien hoe het dit jaar wordt. Vorig jaar een vertraging van 1 uur.
Wat ik ook dom vond was die gast op zo'n yamaha (weet type niet meer 8P) Maakte een wheelie jah. Dat is gewoon verspilling van de ruimte. Zo kunnen andere niet meer sprinten.

Last edited:
ziet er naar uit dat er weinig plek is :P
als ik een plekje kan fixen neem ik wat leuks mee *D
zo niet... dan ook :P lekker vlamzen op een aftermeeting :W

wat een smylies weer +ralf+

Cker, ik heb ook een inschrijfformulier thuis gekregen gister :D. Eveneens als Simke en Ghost-Dna. +ralf+ +ralf+

Ik heb het idee dat alleen mensen die vorg jaar op de reserverlijst stonden voorang krijgen.

Anyway...Ik zal er zijn :W

Furious Beta said:
hmmm wel bar weinig aan inschrijf plaatsen

er staat ook nergens wanneer het inschrijvingsformulier online komt....

Die komt ook niet online. Er kan alleen via het sectariaat worden ingeschreven. Vanaf wanneer weet ik niet.

Sibo said:
Idd, was jij tog vorig jaar huib?, hier 10 euro ik wil rijde :D en geregeld 8)

Het probleem is dat het een ''brommersprint'' is en dat willen ze behouden, daarom zo weinig scooter rijders

jaah wim en ik konden zo mee doen..

C4rN said:
Die komt ook niet online. Er kan alleen via het sectariaat worden ingeschreven. Vanaf wanneer weet ik niet.

het komt degelijk wel online
dit citeerde ik uit de email die ik terug kreeg van ze

Hallo enthousiaste deelnemer,
Wij beginnen binnenkort met de inschrijvingen, heb je vorig jaar mee gedaan
dan krijg je automatisch een uitnodiging om dit jaar weer mee te doen. Heb
je vorig jaar niet mee gedaan dan moet je even de website in de gaten houden
zodra we beginnen met inschrijven dan komt het daar per direct op te staan.

Mvg Bestuur Stichting Brommersprint Jubbega

Ik snap er nu nix meer van, mensen blaten maar door elkaar heen.

Eerst secretariaat, nu gewoon iedereen, nee alleen reserves, dan dit.
Beter dus gewoon afwachten, want mensen blaten te snel.

JusSeb said:
Ik snap er nu nix meer van, mensen blaten maar door elkaar heen.

Eerst secretariaat, nu gewoon iedereen, nee alleen reserves, dan dit.
Beter dus gewoon afwachten, want mensen blaten te snel.
jij hoeft je daar toch geen zorgen over te maken:*

Ik had om 6uur gebelt..

Hij zei dat alle rijders die op de reservelijst stonden die NIET meegedaan hebben voorkeursbehandeling krijgen..

Dus die hebben ws nu al een brief thuis dat ze kunnen inschrijven.

Half februari krijgen de rijders van afgelopen jaar een brief thuis,
En 20 februari kunnen de nieuwkomers bellen voor een inschrijfformulier..

Dus de rijders van vorig jaar krijgen nog wel voorkeur op de nieuwkomers want die krijgen een aantal dagen later pas de mogenlijk heid om een inschrijfformulier aan te vragen..

Dus ik zie het somber in voor de gene die niet ingeschreven hebben vorig jaar.

De mensen die wel meegesprint hebben moeten snel zijn want VOL = VOL

Back