Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

JasperdB said:
ik zie liever een vet/mooi/bizar/snel sprintframe die het schopt tot de top ipv een 1 of andere mafkees met een slider met horizontaal blok met een gilardoni oid :D (om zomaar ff een zijstraat te noemen :* no offence tegen mensen met slider en horizontaal blokken :D )
:'(

En toch ga ik lekker mee doen:+

Gelukkig heb ik vorig jaar gereden 8), dus geen probs met inschrijven hoop ik :)

Heb er verdomd veel zin in :), Eindelijk onder de 8 sec vlamme(hoop ik ;))

Doe ook een poging om er bij te komen :W Heb vorig jaar ook mee gedaan, dus denk wel een uitnodiging te krijgen 8)

Huib said:
ik heb me inschrijfformulier gister al gekregen. vandaag op de post gedaan..

huib...

Toch raar dat ze die dan niet allemaal te gelijk op sturen..? (Gaan vast mensen bellen, wat alleen maar geblaat gaat zorgen)

ik heb nog niks+ nog een hoop andere forum members :) (zo te zien)

ik heb de poster ook al,,ik kreeg voorrang omdat ik vorig jaar niet mee kon doen.. maar heb toch meegedaan vanwege de afvallers.(maar meerdere denk ik)

ik heb serieus de brief al op de post gedaan... nummer 1 denk straks

beste renners,

het is bijna weer zover. Het brommersprintseizoen komt er weeraan jubbega,damwoude en genemuiden.
Helaas kon je vorig jaar bij ons niet meedoen door het enorm aantal inschrijvingen. Toen is door het bestuur beloofd dat je een voorkeursbehandeling krijgt.

Bij deze nodigt het bestuur je uit voor de

BROMMERSPRINT op HEMELVAARTSDAG 25MEI 2006 in JUBBEGA

een voorwaarde is dat je voor 20 januari 2006 opgeeft door middel van het bijgaande inschrijfformulier bla bla bla bla

:D:D:P:P:P

ik hoop ook een nummer te krijgen, scooter heb ik al een eind voor elkaar dus dat moet geen probleem zijn..
en als het niet lukt, gaan we mooi naar eindhoven op 21 mei +ralf+

zou wel lekker lullig zijn als iedereen van vorig jaar die telaat was nu voorrang op de geplaatste rijders van vorig jaar zouden krijgen dan kunnen de meeste rijders die vorig jaar reden het wel vergeten

ABT said:
Nog reglementswijzigingen ?

inschrijvingen alleen mogelijk via het secretariaat,, er mogen geen inschrijfformulieren van het internet gekopierd worden..

brommersprint moet geen scootersprint worden.

stnd scooter 60 deelnemers
extreem 40 deelnemers.

GEEN RESERVELIJST

Back