Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

inschrijfformulieren worden halverwege februari opgestuurd, paar dagen daarna zal het inschrijfformulier op de site komen te staan.....

JasperdB said:
hoe weet je dat als ik vragen mag ? :)

moest iets weten over technisch regelement dus heb ik naar organisatie gebeld en direct gevraagd hoe het met de inschrijving zat. Rond 15 februari worden alle formulieren op de bus gedaan naar de oude deelnemers...

vorigjaar had ik een nummer, dus zal dit jaar wel niet los lopen :D maar mensen niet huilen....

vorigjaar zat het ook niet vol ;) er zijn altijd zo veel afvallers, terwijl ze zeggen dat ze komen 3 maanden van te voren en dan ineens besluiten er mee te stoppen, je weet hoe de jeugd is 8P

verder stoppen er veel mensen mee elk jaar (er komen er ook een hoop terug) dus denk niet dat het meteen vol zal zitten met de rijders van afgelopen jaar.

groetjes

JasperdB said:
gaan jullie lekker allemaal je subframe verlengen oid :P des te meer plek er is in de std klasse +pippi+

Extreme scooterklasse verzieken noemen ze dat, zonde van alle echte bizarre gevaartes die er nu gebouwd worden en daardoor niet mee kunnen doen.

Daar heb je de SBO voor, toch? :P

Tis jammer dat er bij alleen al geen voorkap/achterkap , ophoogblok oid je al de extrem klasse ingegooid word :)

Zodra ik het formulier binnen heb stuur ik het direct terug , ik fix wel een goede voorkap voor std klasse :)

ABT said:
Extreme scooterklasse verzieken noemen ze dat, zonde van alle echte bizarre gevaartes die er nu gebouwd worden en daardoor niet mee kunnen doen.

Daar heb je de SBO voor, toch? :P
Ik moet met me korte slider ook @ Xtreme klasse:X

en lekker boeiend dat dan iemand met een sprintframe niet mee omdat ik ook in de xtreme klasse zit:L

GROSSIE said:
en lekker boeiend dat dan iemand met een sprintframe niet mee omdat ik ook in de xtreme klasse zit:L

ik zie liever een vet/mooi/bizar/snel sprintframe die het schopt tot de top ipv een 1 of andere mafkees met een slider met horizontaal blok met een gilardoni oid :D (om zomaar ff een zijstraat te noemen :* no offence tegen mensen met slider en horizontaal blokken :D )

Back