JohnB's Firefox

Ziet er goed uit ;) zeg ze al in het Draaien/Freezen topic. vroeg me al af waar ze voor zouden zijn...

Maar baal je nou niet van de BB's? ik snap dat je origineel wil zijn maar is een BB niet gewoon makkelijker? of gaat het je daar niet om?
 
Mensen verkiezen niet altijd voor de gemakkelijkste weg :) Plus dat dit absoluut orgineel is, en straks maar weer een stukje vakwerk laat zien van wat er allemaal mogelijk is al je iets wilt.
 
Mensen verkiezen niet altijd voor de gemakkelijkste weg :) Plus dat dit absoluut orgineel is, en straks maar weer een stukje vakwerk laat zien van wat er allemaal mogelijk is al je iets wilt.

Dat is waar. dat snap ik ;)

Alleen volgens mij toen hij hier aan begon waren de BB's er nog niet. vandaar mijn vraag ;)
 
Waarom zou ik daarvan moeten balen? Ik had net zo makkelijk voor een 2fast kunnen gaan. Dat is immers een veel mooiere cilinder.

Ik heb er aan zitten denken om een BB te kopen en de AM6 cilinder weg te doen. Maar ik had toch geen zin in die eenheids troep.
 
Waarom zou ik daarvan moeten balen? Ik had net zo makkelijk voor een 2fast kunnen gaan. Dat is immers een veel mooiere cilinder.

Ik heb er aan zitten denken om een BB te kopen en de AM6 cilinder weg te doen. Maar ik had toch geen zin in die eenheids troep.

Wat was ook maar een vraag John.

Nou weet ik je motivatie ;)
 
Waarom zou ik daarvan moeten balen? Ik had net zo makkelijk voor een 2fast kunnen gaan. Dat is immers een veel mooiere cilinder.

Ik heb er aan zitten denken om een BB te kopen en de AM6 cilinder weg te doen. Maar ik had toch geen zin in die eenheids troep.

indd gewoon lekker apart doen.
deze adaptors worden nog weer in je carter verwerkt?
 
Inderdaad , de adaptor zal in het carter worden verwerkt.
Het carter laat ik kotteren zodat de plaat erin past en vervolgens ga ik de spoelkanalen in de plaat aanbrengen.
 
Ziet er allemaal speciaal uit :)
Ben benieuwd hoe het gaat rijden.

Trouwens, zo'n Stage 6 Team krukas is er wel met 85mm drijfstang te krijgen hoor... of is het geen minarelli horizontaal versie?
Had je een hoop geld kunnen besparen :)
 
Bram , dat was ook ik ook van plan te laten doen. Moet alleen iemand vinden die dat kan.

Ruud , het carter wordt gekottert tot de diameter van de plaat en dan komt de plaat erin.
Ik zit alleen nog even te dubben of ik zal gaan lassen of vastbouten. Zit ook de denken om het zo te maken dat ik de platen kan uitwisselen en dan in elk stuk andere spoelgangen frezen
 
Back
Top