Malaguti Firefox F15

Ik denk dat aan gebruikte Onderdelen van een Aprilia Area 51 makkelijker aan te komen is ...( kappen etc etc.)
Maaruhhh... als je niet Oppast heb je straks Meerdere Scooters staan... ( net als ik )...
 
Daar ben ik weer.

Nog steeds zo nu en dan bezig met Firefox beter en mooier te maken.

Inmiddels is het originele stuur vervangen voor een tnt racestuur. De carterkap vervangen voor een top performance carterkap die ik nu net een uur geleden erop zit heb.

aankomende maand breng ik hem naar de stalling waar hij niet meer onder een zeiltje hoeft te staan.

De planning is om dan een ander verlengd subframe erop te gaan zetten. Tja. dit is best lastig omdat er gewoon geen omgelaste subframes te koop zijn voor een firefox. Maar goed, doe eens gek. Inmiddels een subframe van easy boost gekocht. Een beetje aanpassen en zeker weten dat dit gaat passen. En ook stevig is.
Ook gaat het zadel binnenkort naar zino douane. wit is niet het mooiste..

Foto's volgen.

20230923_153406.jpgIMG-20230923-WA0011.jpegSchermafbeelding_20230905_183218_Facebook.jpg
 
Vroeger kon ik je zo'n stuur wel waarderen. Vandaag vind ik origineel mooier. Wat ben je van plan met het subframe? Van stage6 zijn er omgelaste te koop.
 
Vroeger kon ik je zo'n stuur wel waarderen. Vandaag vind ik origineel mooier. Wat ben je van plan met het subframe? Van stage6 is omgelaste te koop.
Scooter is omgevallen. weinig schade. alleen stuurkap vizier kapot. zonder vond ik niet mooi. vandaar het andere stuurtje. stage 6 heeft idd omgelast. maar firefox is allemaal net anders dan aerox. Heb er nu een van easyboost.
 
Back
Top