Malaguti Firefox JuX0rz edition

JuX0rz

Well-Known Member
-toestemming dennis-

Mijn project wordt alleen optisch verandert.
Ik ben sinds september trotse eigenaar van een firefox!
wist al vrij vroeg dat ik precies deze wilde hebben, mijn broer had een phantom gehad, maar deze vond ik nog een stukkie mooier.
Ik heb vanaf oktober t/m een paar weken geleden er zo opgereden.
In de tussentijd een NRX aangeschaft, en rijd wel netjes, hoef geen brute set-up of iets dergelijks. reden? ik gebruik hem dagelijks voor naar school, dus niet echt praktisch.

Hier een picca toen hij voor het eerst bij mij thuis stond:

84a45d99c4.jpg


na een paar kleine veranderingen heb ik er zo lang op rond gereden:

082b4f1f4d.jpg


Toen wilde ik af van al die kleine krasjes, en echt iets origineels ervan maken.

laatste picca in originele staat:

cb9af795a0.jpg



toen kon het fotoshoppen beginnen, heb samen met Jelrik ( sf.nl forum ) een ontwerp bedacht, wat ik wilde.

Nck41038.jpg


Dit is dus mijn doel.

Zal het even opsommen:

- Scooter wordt gespoten in de kleuren rood en wit.
- het rood loopt door het midden van heel de scoot, aan de zijkanten wit, een soort middenrif van rood dus.
- het idee is een rood-witte scooter met chrome details, chrome details moet je voorstellen als chroom of gepolijst.
- Zadelhoes wordt gemaakt door de moeder van antonrox, wit + rode vlammen met in het wit mijn nickname erop, ''JuX0rz''
- mijn velgen worden gecoat, dit gebeurt iets later.
-Rood-chrome achterveer, die past in mijn richtlijnen.
-Carterkap + blok gepolijst
-koelhuis gepolijst
-slakkenhuis rood gespoten
-knipperlichten + achterlicht rood gespoten
-achterspatbord probleem oplossen
-Rood race gaas achter verbrede openingen in de kappen.
-witte handvaten
-rode hevelgrips
-bestickering: 3 chrome stickers met ''JuX0rz''
-eventuele underseat maken
-bijpassende helm


Dit is het wel zo ongeveer, misschien zullen er nog dingen bijkomen, i'll keep you informed.

[morgen volgt volgende update]
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

sorry,smaken verschillen maar dit vind ik niet mooi....ben benieuwd of t er straks in t echt beter uit ziet,iig succes..
btw hoezo blijf je std. rijden?
 
zolang jij em stapje voor stapje optisch aan gaat pakken en komt bij het resultaat dat je laat zien met n photoshop plaatje, dan is dit natuurlijk wel een special..... :)

Lekker doorgaan

ajuus
 
Daarom is het ook door mij goedgekeurd. Het hoeft niet altijd hard te gaan, de helft van de scooters hier zien er niet uit, en rijden hard. maar that's all

deze jongen probeerd het optisch leuk te doen, en daar heb k respect voor.
verder wil ik dus geen reacties meer zien dat het niet waardig of wat dan ook is

@topicstarter, ga zo door!
 
Bedankt voor de positieve steun :) zal me best blijven doen.
terwijl ik zit te wachten op mijn bestelling bij speed-parts.nl ( racegaas en witte handvatten) schrijf ik maar mijn 2e update.
Mijn kappen worden geschuurd en naar de spuiterij gebracht, verwacht ik op zeer korte termijn terug.

hier enkele picca's van het strippen ( met de hulp van thijs )

Hier is thijs bezig

94I39180.jpg


qLr39212.jpg


RdS39258.jpg


60T39297.jpg



Stickers eraf halen :

GMR39329.jpg


en toen begon het schuren, wat een kut werk ;) maja, je moet er wat voor over hebben, gelukkig hulp gehad van paul en piena bedankt boys!


Hier is paul z'n klauwen eraf aan 't schuren ;)

fl739370.jpg


FbY39405.jpg


RPQ39439.jpg


9y739481.jpg


M'n kappen zijn dus nu naar de spuiterij, foto's volgen dan natuurlijk!

ook heb ik goed nieuws wat betreft een nieuwe veer:)
heb een rood-chrome gasveer aangeschaft, lijkt me een perfect veertje.
m'n oude veer had z'n langste tijd wel gehad, zal binnekort weleens foto posten :p


Tuk39564.jpg


Dit was het even voor nu, misschien morgen al een update, maar hou even een slag om de arm. bedankt voor jullie reacties, en post voor je tips, kritiek en ideeën!
 
Last edited:
ff ter verduidelijking:ik wou je niet afzeiken ofzo maar ik vind de kleurencombi -op t plaatje iig -niet mooi daarom zei ik ook 'mssch ziet ie er in t echt beter uit'...smaken verschillen nu eenmaal....
je bent iig goed bezig als blijkt uit je update en als jij kiest voor alleen optische mods dan is dat natuurlijk prima,ik was alleen benieuwd of dat een speciale reden had.....
scc6 verder en deze volg ik iig wel want k ben toch nieuwsgierig naar het eindresultaat :)
mzzl

...
 
Tuurlijk smaken verschillen, en daar heb ik ook helemaal niks op tegen.
De reden dat ik licht opgevoerd blijf rijden is te vinden in mijn openingspost ;)
leuk dat je hem blijft volgen, de vooruitzichten zien er goed uit.

( waarschijnlijk laat op de avond weer een update naar aanleiding van onderdelen die ik vandaag heb binnen gehad )
 
Ziet er goed uit,

Alleeen zul je wel je binnenkappen veel beschadigen met je voeten als je hem als vervoerhoer zal gebruiken

Ook nog ff traanplaat fixen :p
 
ja, ik hoop dat dat een beetje meevalt, zal in ieder geval iets anders moeten verzinnen voor mn tas, want met die ritsjes maak je natuurlijk wel krasjes!

Hier komt meteen mijn volgende ( leuke ) update, al vind ik het zelf!
wat ik al zei, ik heb een nieuwe helm nodig, en het liefst niet al te duur maar wel mooi bijpassend bij mijn kleurencombo van mijn firefox.

kwam op easyparts deze tegen en vond hem wel aardig eruit zien :)

7sM40176.jpg


In combinatie met witte handvaten leek mij rode hevelgrips wel mooi, besteld dus!

ndo40450.jpg


Lang gezocht naar Witte handvatten, nergens kunnen krijgen, tot cjaerox ( sf.nl forum ) mijn vertelde dat ze op speed-parts.nl te bestellen zijn. gelijk maar gedaan dus!

ftU40258.jpg


( webcam kwaliteit )

ook maar ff m'n carterkap aan 't polijsten geweest, moet echt heel goed worden ;)

M'n polijsthoekie ;)

WX440300.jpg


De Carterkap, beetje onduidelijke foto in de haast gemaakt, maar hij is best wel *bling bling* :D

F2H40333.jpg



En! ... heb ook mijn chrome stickers, drie in totaal en ze zijn mooi :)

hier een picca:

Hx240366.jpg


Dat was het wel weer zo'n beetje voor vandaag, misschien morgen al picca's van de kappen, hoop 't. ik hou jullie op de hoogte!

ps. mijn idee is om 2 stickers op de zijkap te plakken, bij het stukkie waar de ''spoiler'' eindigt, dus linksboven in de hoek, en 1 op mijn stuurkap, als jullie nog een betere plek in je hoofd hebben laat het me weten!
 
Last edited:
Had gisteren ook mijn kappen terug gekregen van de spuiterij, en..ze zijn mooi :) echt super tevreden. heb gelijk s'avonds wat foto's genomen, helaas was het donker in de kamer en had ik flits aan, dus niet echt optimale foto's maja, het is in ieder geval wat ;)

Enj39711.jpg


Aby39752.jpg


het zijn echt schitterende kapjes irl! :D

en als je die kappen in huis hebt, gaan je handen natuurlijk kriebelen dus maar gelijk begonnen met opbouwen, en ook hier heb ik picca's van! hij is nog niet helemaal opgebouwd maar het schiet al op.


Hier zitten er al een paar kappen ook, zie ook mijn nieuwe veer + mijn gepolijste koelhuis met rood slakkenhuis!


vBY39788.jpg




En toen waren we al een stukkie verder :) ziet er vet uit, al zeg ik het zelf :D



ikh39892.jpg





Y6i39948.jpg


Dit was het weer even voor nu, vergeet geen reactie achter te laten! ;)
 
Last edited:
Back
Top