Malaguti Firefox JuX0rz edition

Feli, wel een beetje erg dat je een slot om je scooter moet hebben als die in de achtertuin staat :X.

Verder ziet het er goed uit.

Alleen velgen nog ff :p
 
@ Shane : Thnx man :D

@ Erwin : Zat een beetje te twijfelen, toch maar gedaan ;) thnx anyway!

@Mich : Kijk, ik heb er het geld wel voor. Maar het probleem is dat ik dan van de zomer er niet meer op kan rijden op straat, en dat houd me tegen :(

@Boeri : thnx! Ik vind het zelf ook niet ideaal hoor.. maar ik denk dat jij hetzelfde zou doen in mijn situatie!

Reactie's , Tips, Idëeen zijn welkom!
 
en weer een nutteloze update..

Rollerbank @ mijn woonplaats.... 125 euro.. 1.8 kw..
Echt waar, 't zit lekker mee :|

ps. kweet dat dit niets met mn scooter te maken had.. maar moest ff mn hart luchten.
 
Hoi Patrick, gefeliciteerd he, goed dat je over bent.
Wat heb je toch een mooie fox.
Ben ook benieuwd naar de rest van je film.
Tot gauw, groetjes Marleen
 
als je toch voor uiterlijk gaat, haal anders hebo gara, zou er wel moo bij staan denk ik:p anders koop je toch leuke straatsetup? gila,c16, 21mm oid? verder leuk vosje:)
 
Waarom zit iedereen over een andere setup te lullen. Ik vind het er zo ook mooi uitzien, misschien een andere uitlaat. Maar er zijn dus ook mensen die standaard willen rijden.
 
Ik zou gewoon lekker een ander uitlaatje halen voor deze, zodat je nog op straat kan rijden, en gewoon een extra blokje halen en daar een race blok van maken, dan hoeft ie ook niet snel af en kan je lekker rustig aan doen..
 
@ marleen : Thnx! Film zal over een tijdje wel af zijn :)

@ Puch racer: voorlopig zal ik geen andere uitlaat, en als ik er een andere onder zou doen, niet een snellere, dit omdat ik gepakt ben op Rollerbank en dit al 1,8 kw aangaf, meer boetes kan ik er niet bij hebben.

@ Erik : Vind deze veer wel iets hebben, en ik vind hem er juist wel onder staan :)
Welke had jij in gedachten dan?

@ Martijn: Thnx, zie uitleg hierboven.

@ Boeri : Juistem :eek:

@ Shane : Zie hierboven!

Thnx voor de reactie's , echt kick!
 
Weer ff update , heb m'n blok en carterkap ff gepolijst.
Zit te zoeken voor een coater voor m'n velgen in de buurt hier, helaas valt 't niet mee. Nedcoat hier doet geen velgen ( ? ) omdat ze kapot gaan? :S
Als mensen hier tips hebben in de buurt van Zuid-holland, laat het effe weten dan.

*Bling Bling* :D

HzE37984.jpg


xap38395.jpg


DWo38516.jpg


2LV38610.jpg


PQB38776.jpg


Tips over het uiterlijk zijn natuurlijk altijd welkom!
Ook adressen voor een coater in Zuid-holland natuurlijk!

reactie's zijn welkom..:)
 
JuX0rz said:
Zenuwen....
Je zal denken.. waarom heeft die mafkees een slot om z'n wiel heen?!
reden is dat laatste tijd er wat duistere figuren rond hangen bij m'n huis.. ff oppassen dus!

Mijn scooter stond met 2 sloten op slot in de schuur welke aan ons huis grenst. Elke ochtend was t spannend of hij er nog stond. Ben er op dag 4 achter mn huis vanaf gesleurd.
Let dus goed op dat ze je niet ergens opwachten of achtervolgen ofzo. Zonde als dit mooie werk verloren gaat.
 
ja idd, ben wel voorzichtig geworden, weleens achtervolgd maar m'n NRXje ( :D ) was net iets te snel voor ze denks :)
 
Back
Top