Pro Race 2 Firefox

heeey polijstsletje van me :p

Ook maar eens je page aangemaakt, komt helemaal goed met dit hok
Kleurencombo wat je had laten zien is ook goed vet!!!

We spreken ons, en uiteraard meeten we ons @ meppel he ;)
 
Je firefox ziet er echt zeer goed uit, naamgenoot! *D

Mooi alles strak gemaakt en die SR-velgen staan er goed onder en voorkant lekker laag.. 8)

I like it :~
 
Werd tijd jongen dat dat ding online kwam. Trek die cil er nou maar gewoon af. Ff checke voor de zekerheid ;). En dan gewoon weer knalle :D
 
Ziet er wel vet uit,Enkelt zou ik zelf die achterkant iets laten zakken om de verhouding beetje gelijk te laten lopen...Achterkant staat net iets te hoog,Maar dat is mijn smaak..

voorderest succes ermee
 
Dushii!! :* Hij is gruwelijk ouwe !, alleen jammer van die tegenslag die je nu hebt :(

Komt goed jonge :W
Ik spreek je,

groetjes Bas
 
HeeJ robbert...

Eindelijk je projectpage...Ziet er goed uit..komen steeds meer firefoxjes bij op t Forum!!

Ben beniewd..ben je al bezig geweest aan je binnenkappen met de hint van mij :)

GreetZ
manuel EVOFOX
 
Allemaal thx voor de reacties :D

de firefoxjes komen idd als onkruid naar boven hier opt forum, dus daarom dacht ik, dan mag die vna mij niet achterblijven :p

en vincent als je de zuiger zo leuk vind, je mag ehm wel als troffee kopen :p

Met de cilinder komt t uiteindelijk wel goed :+
 
hey robbert,

lekker dat jem ook online hebt gegooid :)!

kappen setje ziet er goed uit, die cilinder komt idd wel goed !

succes en spreek je nog wel man!

oooi :*
 
hey lekkerding
eindelijk keer je project online, je weet wat ik er van vind
ik spreek je nog op msn en hoop dat we op meinerzhagen samen kunnen knallen

xxx
 
Ja de zuiger is zo erg nog niet... maak me meer zorgen om de cilinder, tis toch een beste veeg :X en er zat al een zuiger B in.. Ff goed overwegen dus wat ik ga doen.. iemand nog leuke sugesties? :p
 
Ja dat zonder twijvel... kwil dat zsm gedaan hebben zodat ik weer verder kan. Het is allemaal klote, maar je moet alles een keer gedaan hebben :p
 
Back
Top