BTS: Black Pussy [Pro Race 2]

Daar schrok ik ook een beetje van :+
En die gast op dat youtube filmpje moet echt leren rijden en een helm op zijn kop zetten.
 
Zo is dat
Ziet er al leuk uit, beter ga je dit jaar al SBO rijden, je bent er al bijna klaar voor. en tsja 20pk, 20pk kan je ook al leuk mee meekomen, tenzij je prestatiedrang hebt dan zal ik inderdaad naar de meetings van SCOOTER-POWER gaan;)
 
Op die fotoshop foto zit je stuur wel ENORM hoog hoop niet dat je van plan bent dit echt zo te doen of dat dit gewoon een oude foto is.

En die gozer in dat filmpje is wel heel stoer bezig zo zonder helm:L, goed om te zien dat jij het zelf veiliger aanpakt met je pak.
 
Op die fotoshop foto zit je stuur wel ENORM hoog hoop niet dat je van plan bent dit echt zo te doen of dat dit gewoon een oude foto is.

En die gozer in dat filmpje is wel heel stoer bezig zo zonder helm:L, goed om te zien dat jij het zelf veiliger aanpakt met je pak.

Foto is van Playboyrox die we gebruikt hebben
 
Muziek onder een scooter filmpje is zo 2005, beter vanuit stilstand volgas, daar gaat het immers om. Elke scooter met DR70 + kan otowielie. Maja
 
Update: Zaterdag 08-11-08

Vandaag Zip voorvorkje met pootjes gekocht! Nu alleen nog op zoek naar een velg. En even knutselen om alles passend te maken op mn Rox...! Verder zijn mn nieuwe carters binnen bij JST, dus die ga ik binnekort ook gelijk met mn monster ophalen!

Nog een paar foto's van mn voorvorkje..! :354:

dscn5597gs4.jpg


dscn5598ov0.jpg


dscn5599gq3.jpg


Nou dat was het weer, tot de volgende update!
 
Vet project zo! ik neem aan dat je volgend jaar ook sbo gaat rijden? (sorry als ik eroverheen gelezen heb)

Maare die kleur stelling en de naam van het project doen me wel heel erg aan een echte ''black pussy'' denken... of is dat de bedoeling? :p
 
Je weet wat black pussy betekent?
Niet echt een juiste naam voor een blank meisje...

Verder een grappig project en succes verder.
 
Sorry voor voor offtopic..
Maar wat zijn jullie nou aan het doen :S wtf maakt het uit wat voor een naam ze verzint :S Het gaat om de scooter toch ?

Weer Ontopic..
Vind het netjes er uit zien..
Toch maar het Zip vorkje verkopen ?
Wat ga je nu er in zetten ?

Gr. Jeroen W.
 
Sorry voor voor offtopic..
Maar wat zijn jullie nou aan het doen :S wtf maakt het uit wat voor een naam ze verzint :S Het gaat om de scooter toch ?

Weer Ontopic..
Vind het netjes er uit zien..
Toch maar het Zip vorkje verkopen ?
Wat ga je nu er in zetten ?

Gr. Jeroen W.

ja wat een gezeik allemaal, naja zal mij niks boeien, heb met rens (jst motoren) over de zip voorvork van hem overgehad, met Schijf en velg en remmerij enzovoort en velg en voorvork is al afgedraaid dus die neem ik van hem over, daarom ga deze weg.

nog niet veel nieuws vanwege veel school en werk maar moet zowiezo rond de 25ste ff me carters ophalen bij jst. en daarna ff werk maken van de voorvork.

owhjah kees goed gezien!:p

groetjes Mieppie{!
 
Back
Top