BTS: Black Pussy [Pro Race 2]

mieppie

Well-Known Member
Hallow allemaal!
Ik zal me eerst even voorstellen...
Ik ben Lisanne, meeste mensen noemen me Mieppie, ik ben 16 jaar oud en kom uit Sliedrecht. Ik heb alweer zo'n 1,5 jaar een hele lieve vriend Sylvester, die helemaal weg is van scooters, en die heeft mij dus ook aangestoken met 't 'virus'. :d

Toen ik 16 werd, moest en zou ik dus ook een scooter hebben, en niet zomaar een, het moest en zou een Aerox worden! Nadat Sillie half nederland af had gezocht op marktplaats, was mijn Rox gevonden. Genaamd : Black Pussy
733507dp7.jpg

Zo was Pussy toen we hem net hadden ( na deze foto moesten we naar huis lopen, want mevrouw wilde niet meer starten...)

Toen we mn Aerox eindelijk hadden, en we m na een poosje grondig gingen inspecteren, kwamen er steeds meer mankementen tevoorschijn. Besloten om m op te knappen en std te maken.. ( haat aan boetes...)!

Zo kwam er uiteindelijk een nieuw blok onder, een nieuw frame en voorvork.. veel nieuwe (optische) plannen gemaakt, In de tussentijd een paar nieuwe dingetjes erop, zoals :
YSS Diamond 290 met SSP ophoogblokje cabon
Nieuwe koplamp
Top Performence catercap
DMP Kickstart
YSS Diamond & ophoogblokje vervangen door YSS 330
Paddock Stand van Euroscooters
STR8 Street Style stuurtje en STR8 Clamp
Domino Snelgas
En uiteindelijk een Yasuni R!! :cool: een begrensde wel te verstaan...
dscn4777oc7.jpg

Toen werd het ongeveer zoiets, nog zonder STR8 stuurtje.. ;)
dscn4940ol4.jpg
Mn Yasuni R erop!​
dscn4954xa4.jpg
STR8 Stuurtje en Clamp erop!​

Maaar...
Black Pussy heeft nog geen week gereden met een begrensde uitlaat, en toen was ik het al weer zat.. veeeel te langzaam! Dus: begrenzers eruit gesloopt & afstellen! :eek:
Toen ging Pussy zon 98 km / per uur, :shock:
Maar, nog niet snel genoeg...... En toen kwam Sillie met het idee om er maar een sprinter van te maken! :geek:​

Dus, toen hele scooter gestript, alle oude zooi verpatst en overnieuw begonnen. Frame laten stralen bij NedCoat en laten poedercoaten bij. En zo staat nu te wachten in de schuur..!
dscn5212ca6.jpg

Mn frame net bij de coater vandaan


Update: Vrijdag 25-07-2008
Gisteren hebben we mn nieuwe cilinder opgehaald bij JST- Motoren! En natuurlijk even wat fototjes gemaakt!
- Metrakit ProRace 2 -​
dscn5269zg6.jpg
Allemaal mooie spulletjes!​
dscn5274kq4.jpg
Even een Close - up!​

Update: Maandag 28-07-2008
Vandaag hebben we het frame af geslepen! :lol: Moet 't morgen alleen nog even netjes afwerken e.d. En natuurlijk even gladmaken. Nu er zo'n stuk van mn frame af is, is hij gelijk een stuk(je) (zo'n 2 kilo)[/color] lichter.
Ook heb ik nog even wat fototjes gemaakt, Van de Carters die ik ga gebruiken, Mn nieuwe Cross helm en natuurlijk het frame!​

dscn5277up7.jpg

Voor/Zijkant van mn nieuwe helm![/color]
dscn5279ub0.jpg
Zijkant van mn helmpje! ;)
[/color]

dscn5280mp7.jpg
MN afgeslepen frame!​
[/color]

dscn5284hw2.jpg
Mn Carters!​
[/color]

dscn5291rf3.jpg
Even in't geheel, ( met oude carters en voorvorkpootjes)​
[/color]

dscn5294em4.jpg
Jaja, toch bijna 2 kilo lichter!​
[/color]

Update: Dinsdag 29-07-2008[/color]​
Vandaag 't frame al aardig afgewerkt, moeten nog wel een paar stukjes gedaan worden. Ook nog even nieuwe carters eronder gezet en nieuwe voorvorkpootjes!
Plannen voor mn Carters:
-[/color] Netjes glad maken en laten stralen
[/color]Later Tunen en Koteren
-[/color] Laten Verchromen ( moet alleen nog een adresje!? )[/color]
En nog even wat fototjes! :twisted:
dscn5296xu6.jpg
Lekker in het zonnetje! :geek:​
[/color]​
dscn5298nh0.jpg
Nog even van de achterkant!​
[/color]

Update: Donderdag 31-07-2008[/color]​
Voor vandaag weer een update! Kwam vanmiddag binnen en toen was er een pakketje voor me!
dscn5306be0.jpg
Een pakketje....!​
[/color]

dscn5307li6.jpg
Een Doosje van Dopler!​
[/color]

dscn5308uh0.jpg
Met daarin: Mn Dopler Racing pen 12 !! :mrgreen:​
[/color]

dscn5309oz7.jpg
En mn Stage 6 SKF C4 lagers!​
[/color]
dscn5310lu6.jpg


Update: Zaterdag 02-08-08.
Even wat foto's van mn carterkap die ik ga gebruiken en nieuwe zooi die ik vandaag heb gehaald: Yasuni C30 (is tot ik genoeg centjes heb voor n nieuwe C21!), HPI 2006, 28mm spruitstuk
;)
dscn5333fb1.jpg
Mn Top Performance Cartercap, is al een beetje geschuurd.​
dscn5346oe6.jpg
Mn HPI binnenrotor 2006 :cool:

dscn5347ov5.jpg
Mn HPI binnenrotor 2006 :cool:

dscn5348mb1.jpg
Mn HPI binnenrotor 2006 :cool:

dscn5349qr2.jpg
Mn HPI binnenrotor 2006 :cool:

dscn5350wt3.jpg
Mn HPI binnenrotor 2006 :cool:

dscn5352pt4.jpg
28mm spruitstuk!​
dscn5353rn6.jpg
28mm spruitstuk!​
dscn5354qz7.jpg
28mm spruitstuk!​
dscn5355xo7.jpg
Yasuni C30! :geek:​
dscn5357kn3.jpg
Mn Yasuni C30, geruilt tegen mn Yasuni R :( snik snik..​

dscn5358ml3.jpg
Mn Yasuni C30!

dscn5359ev9.jpg
Mn Yasuni C30!

Update: Maandag 04-08-08.

Even een kleine update..! We hebben toch maar besloten om bij XSH een nieuw setje carters te kopen, :hypocrite: Omdat bij die andere toch al wat dingetjes afgebroken zijn...
En nog even een fototje van mij en mn C30 :woooo:
dscn5363rq9.jpg

Hoe blij kun je zijn...

Update: Dinsdag 05-08-08.

Nog even een snelle update voor vandaag.. heb net mn Carburateur besteld in de scooterpower shop! :D een Keihin 28mm!
keihin001.jpg
Nog even een plaatje!​
Update: Woensdag 13-08-08.

Weer even een updateje :00000180: anders blijft t zo lang stil...!
Zit te wachten op mn Keihin Carburateur..! die verwacht ik volgende week eigenlijk wel binnen... Einde van de maand ga ik nieuwe carters bestellen bij XSH en mn overrange halen... tenminste dat is in ieder geval de bedoeling...! :shutup:
Verder nog geen spannend nieuws eigenlijk... Dus dit was het dan weer!
Update: Donderdag 15-08-08
Jeeeeej :smilie_party_food: vanmorgen werden we gewekt door de bel... want er stond een meneertje met een pakketje voor mij!! Mn Keihin Carburateur!! :00000180: Alleen toen we hem uitpakten, kwamen we erachter dat er een stukje is afgebroken :bawling: Zo'n uitsteeksel, waar je je slangetje in vast kunt klemmen...!
Maja,... Nu de foto's!
dscn5404hr3.jpg

Een doosje....
dscn5405ak0.jpg

:00001594:
dscn5406eq5.jpg

zijaanzicht...!
dscn5407mf4.jpg

Hijs wel groott...! :08:
dscn5408gh3.jpg

Nog even met het doosje..! :459:
Update: Maandag 25-08-08
Zoo! Eindelijk weer een update! :473: Ik heb weer wat spulletjes besteld!
Nieuwe Carters (DD) en MHR Overrange bij JST! :cheer:
Stage 6 V-force 3 Membraan & Stage 6 inlaat ( Zwarte wig met spruitstuk) bij Scooter-Power Shop!
Woensdag kan ik mn carters en overrange halen! :00000180:
En eind volgende week ofzo, mn bestelling van Scooter-Power..! :00000786:
Nou, dat was het weer, woensdag nieuwe update met foto's!!! :smilie_happy_swinging:
Update: Donderdag 28-08-08
Zooo nu eindelijk de foto's!! :00000180:
Mn carters waren nog niet binnen, dus daar moeten we nog even op wachten.. en dan worden ze gelijk bij JST getuned :473: Door onze lieve Rens!
dscn5411rx1.jpg

Mn stage 6 Powerfilter :00001594: en nog een doosje op de achtergrond... Spannend. :1006:
dscn5412co2.jpg

MALOSSI OVERRANGE! :473:
dscn5413zf0.jpg

Wat zou er allemaal inzitten.... :00000109:
dscn5414bd3.jpg

Malossi OverRange poulies
dscn5415va4.jpg

Overige overrange spullen...
dscn5417ie5.jpg

Al het nieuwe spul bij elkaar! :1545:
dscn5420bd3.jpg

Mn verzameling tot nu toe :1: :00000786:
Ik denk van het weekend weer een nieuwe update.. want dan zijn denkik mn Stage 6 V-force 3 Membraan & Stage 6 inlaat wel binnen..! :473:
Update: Vrijdag 29-08-08
Goed nieuws! Mn Membraan en inlaat zijn binnen! :00001594: :00000180: Tis alleen een Alu. geworden in plaats van een zwarte... want die zijn niet meer leverbaar.... maargoed, deze is ook mooi :00000786:
en nu de foto's!! :473:
dscn5427qw6.jpg

Ooh wat zijn ze mooi!! :woooo:
dscn5434wn7.jpg

Kwijl.... :icon_kwijl: :00001594:
dscn5431mj8.jpg

Vrij nette Flow... :cheer:
Eind volgende week mn carters halen en laten tunen​

Update: Dinsdag 14-10-08
ZOOOOOO EINDELIJK WEER NIEUWS!
Blokje staat in elkaar! ( nog niet met nieuwe carters.. die zijn nog steeds onderweg uit Italie.... :18: ) Nu even tijdelijk andere..
even door Rens van jstmotoren laten doen:
- Caters zijn getuned op de Cilinder..
- Stage 6 Subframe gekocht & die heeft Rensje er voor me opgezet :smilie_party_funky_banana:
- Krukas, lagers & keerringen gemonteerd
- Binnenrotor afgesteld
- Squish afgesteld
Verder hebben we natuurlijk nog eventjes wat mooie spulletjes gekocht toen we bij JST waren..! :00001594:
En toen thuis gelijk 't blokje eronder...! Te zien in de Foto Reportage hieronder!​

dscn5468mp1.jpg

dscn5467yo9.jpg

dscn5464tl1.jpg

dscn5471ls9.jpg

dscn5472hr7.jpg

dscn5473yf7.jpg

dscn5474ii0.jpg

dscn5475rw4.jpg

dscn5476jt7.jpg

dscn5477bq4.jpg

dscn5478ae8.jpg

dscn5479az4.jpg

dscn5468mp1.jpg

dscn5481rg1.jpg

dscn5482ah5.jpg

dscn5485nt0.jpg

dscn5487wr5.jpg

dscn5461kj7.jpg
Jst-Tuning op Metrakit pro race 2​

Volgende week weer en nieuwe update, met nieuwe mooie spulletjes :00000786:
Keep on Tuning :473: :473: :00000786:
Update: Donderdag 16-10-08

Korte update! :050103crazicon3_prv:
Toevallig even wat spulletjes bij onze maat Dennis kunnen regelen :
- Nieuwe achterrem
- Karttankje
- Buddybak
En ook nog even geshopt...
- Nieuwe Gaskabel
En dan zou je 'm in precipe kunnen starten... Alleen eerst nog even alles netjes aansluiten... En toen natuurlijk even uitproberen... :eplus2:
Maar er was geen teken van leven :bawling:
Alles even gecontroleerd.... benzine toevoer e.d.
Toen de bougie... Die vonkte niet.. Dus toen snel naat JST voor een andere bobine... Toen die aangesloten was nog nix... Het was mogelijk dat het de Stator is... Dus nu maar Black Pussy in geheel naar Rens bij JST brengen...
Nu natuurlijk waar jullie op zitten te wachten; De Foto's :00001594:​

dscn5528zv3.jpg

dscn5534rs8.jpg

dscn5527cr1.jpg

dscn5531yl6.jpg

dscn5533mw7.jpg

dscn5529na1.jpg

dscn5522uo8.jpg

Samen met de Zip van Dennis :473:
In de volgende update meer nieuws...!
Update: Vrijdag 17-10-08
Rox ff bij Jst gebracht voor de onsteking.
Staat gelijk mooi bij de rest van de mooie spullen..! :08:
dscn5536df1.jpg

Mijn schatje bij JST! :00001594:

Rens zou bellen wanneer hij wat meer wist over de ontsteking..!
EN NOG GEEN UUR LATER
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/k_bGwqM-lFM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/k_bGwqM-lFM&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Update: Woensdag 22-10-08
Vandaag weer even wezen winkelen bij JST!
- Malossi Deltaclutch
- Castrol Racing Olie A747
- Denso Bougie
- Reich waterpompje
- Stage 6 Temperatuur&toerenteller!
Ook heb ik gelijk even 'n Stage 6 Moterpak gepast! Die wil ik namelijk heeeel graag hebben :00000180: :00000180: ! En hij paste nog ook :worshippy: Dus die ga ik vrijdag eventjes ophalen..! Samen met nog wat spulletjes die onderweg zijn naar JST voor mieppie! :cheer:
Nu natuurlijk nog eventjes wat foto's!
dscn5555ot7.jpg

Denso Bougie
dscn5549gs4.jpg

Stage 6 Temperatuur&toerenteller! :062802drink_prv:
dscn5556ce8.jpg

Malossi Deltaclutch
dscn5552nb5.jpg

Castrol Olie
dscn5558rj3.jpg

Reich Waterpompje!
Update: Donderdag 23-10-08
Vandaag even een kleine update! Heb vandaag even alles netjes gemonteerd ( waterpompje enzo..) En toen heeft Sil 't monster even uitgeprobeerd... Hieronder het resultaat!​

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_Nf6O2uWYVM"]YouTube - aerox 70cc metrakit pro race 2 [NL]Mieppie & Silliej @t Sliedrecht[/ame]


Dat was het weer even voor nu... Tis nog even wachten op 'n nieuwe CDI enz...​

Update: Zondag 26-10-08
[/color]
Verse Pagina om mee te beginen!
Vrijdag avond nog even snel mn Stage 6 pak & nieuwe CDI opgehaald bij JST! :cheer:
Gistere voor het eerst op het monster gereden :D
Jammer genoeg na tijdje dat de slang van me waterpomp afkwam ( k*t Reich |L ) kan niet echt normaal de slangen monteren... Dus daarom is er nu ook geen filmpje, waarop ik met mn monster te zien ben |L Helaas... volgende x wel een filmpje!
Daarom gaan we eerst met waterpompdeksel maar rijden zodat het probleem weg is en Sillie gaat binnenkort via school een Bosch waterpomp regelen!
Ook gaan we een andere carb. bestellen. de echte Keihin samen met doorzichtige koelvloeistof slangen! :cool:
Nu tijd voor de foto's:

dscn5571of1.jpg

Tino, beunhaas!!
dscn5570wt6.jpg

Ik in me pakkie!
dscn5568cl0.jpg

Black Pussy :00001594:
Ik en mn Monster!
en de bestelling:
bestellingwb8.jpg

Ook even de Photoshop Versie van hoe hij ongeveer gaat worden:


Nou dat was het dan weer,...Tot de volgende update! :*
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ziet er zeker wel netjes uit!
Maar alleen al je tags werken niet, ze zijn anders als op het forum waarvan je dit gekopieert en geplakt hebt ;)
 
Omdat deze project heb gekopieert werken er heel veel codes niet. heb geen zin om die nu allemaal weg te gaan halen dus bij de updates zie die niet meer dan hou ik er rekening mee!

Keep On Tuning
 
Heb hem vorige week nog zien staan bij JST, wist toen alleen niet van wie dat die was. Maar ziet er verder wel vet uit.

ja klopt hij had een lekke kop en rensje was zo lief even naar te kijken, ook bij jst nieuwe carters gekocht. maar onthou wel ben er pas echt 4 maanden mee bezig dusja is nog niet veel bijzonders maar ik hoop begin van de sprints mee te kunnen doen zowiezo bij scooter-power. denk dat sbo er nog niet in zit omdat er nog veel moet gebeuren maar daar kijken we nog wel even na!

Iedergeval bedankt van de reactie!
 
denk dat sbo er nog niet in zit omdat er nog veel moet gebeuren maar daar kijken we nog wel even na!

Je doel qua kappen ziet er wel tof uit :) Komt volgens mij wel goed, zit netjes in elkaar allemaal:)

Ik zeg SBO 2009 in de scooterspecial!:) winnen zal je er nu toch niet in de scooter70 klasse.. En voor zover ik kan zien voldoe je nu toch wel aan de regels van de scooter special klasse:)
 
Je doel qua kappen ziet er wel tof uit :) Komt volgens mij wel goed, zit netjes in elkaar allemaal:)

Ik zeg SBO 2009 in de scooterspecial!:) winnen zal je er nu toch niet in de scooter70 klasse.. En voor zover ik kan zien voldoe je nu toch wel aan de regels van de scooter special klasse:)

ja klopt naja veel winnen zal niet zo bijzonder, met volledige race setup is volgens Scootparts 20PK met de cilinder maarjah dat zal wel veel kutwerk worden omdat te halen...

maar... alles wordt door jst-motoren Getuned, dus ik hoop gewoon dat normalen tijden kan rijden! dan ben ik al blij genoeg!
 
Sliedrecht de gekste hor ! Ga zo door chick en idd erg tof !

HaHa thxs:#

naja volgende updates verwachten we dit:

Carters In mijn Bezit ( moet ze nog even ophalen bij jst )
Cilinderkop gefixt
Sproeiertjes
Bouten/Pinnen voor de HPI zodat waterpompDeksel kan gebruiken
Doorzichten Slangen
 
hey leuk project

is er nog een doel om ergens aan mee te doen of een score neer te zetten???

goed dat jullie de waterpomp zelf niet gebruiken maar een elektrische had ik nog niet gelezen:)

gr jerry
 
Back
Top